We wrześniu 2018 roku minęło 5 lat istnienia firmy Velvet CARE. Powstała ona w wyniku przejęcia firmy od spółki Kimberly Clark, która w 2013 roku wycofała się z rynku środkowoeuropejskiego. Kapitał początkowy stanowiła marka Velvet, lider rynku papieru toaletowego i chusteczek higienicznych, papiernia w Kluczach, doświadczenie 280 pracowników oraz ambicje i determinacja 4 menedżerów, którzy wraz z funduszem Avallon II MBO postanowili powołać do życia nową firmę – Velvet CARE. To zaś oznaczało powołanie do życia nowych działów w firmie: logistyki, zakupów strategicznych, eksportu i marek własnych. „Zawsze stawialiśmy sobie ambitne cele i to podejście się nie zmienia. W ciągu kolejnych 5 lat chcemy po raz kolejny podwoić nasze obroty, a tym samym wejść do grona firm o przychodach powyżej 1 mld zł i jednocześnie zostać liderem rynku papierowych wyrobów higienicznych w Europie Środkowo-Wschodniej” – deklaruje Artur Pielak, Prezes firmy Velvet CARE.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.