Drogeria

POLOmarket poszerza markę własną

Piątek, 27 lipca 2018
W sklepach polskiej sieci POLOmarket pojawiły się nowe indeksy znanych marek własnych, a wśród nich między innymi produkty przeznaczone dla kobiet marki „Viana Intima” i „Lady Shick”. To kolejne produkty z kategorii private label, które weszły do oferty sieci w ciągu ostatnich tygodni.
- Zgodnie ze strategią rozwoju marki własnej wciąż zwiększamy jej asortyment. Niedawno nasza oferta została poszerzona m.in. o soki i przeciery „Zaczarowanego Ogrodu”, galaretki „Fruktonady” oraz produkty pod sztandarem „UFO”, „Mleczna Polana” i „Sielanka”. Tym razem wśród nowości pojawiły się również produkty higieniczne „Viana Intima” oraz rajstopy i podkolanówki „Lady Shick” – mówi Mariusz Wojtasiński, dyrektor ds. rozwoju marki własnej w POLOmarkecie.

„Viana Intima” to linia produktów stworzona z myślą o kobietach. To stale rozwijająca się gama produktów, która niedawno została wzbogacona m.in. o podpaski ultra, wkładki higieniczne i tampony oraz żele i emulsje do higieny intymnej.

W asortymencie marki „Lady Shick” pojawiły się natomiast rajstopy i podkolanówki w różnych rozmiarach i odcieniach. Produkty tej marki podkreślają kobiecość w najlepszym guście. „Lady Shick” to jakość i wygoda noszenia na co dzień i od święta dla wszystkich kobiet. Nowo wprowadzone produkty charakteryzują się estetycznym nowoczesnym opakowaniem, wyróżniającym się na sklepowych półkach.

To jednak nie wszystko. Kategoria private label została wzbogacona o ekspresowe i liściaste herbaty czarne, zielone i smakowe oraz herbatki owocowe i owocowo-ziołowe marki „Hatti Tea”.

- Nasze marki własne to przede wszystkim wysoka jakość i jednocześnie konkurencyjna cena. Na bieżąco wprowadzamy nowe produkty, zwiększając tym samym różnorodność oferty. Kategoria private label to zarówno szeroka gama produktów spożywczych: fresh, instant, półproduktów, konserw, słodyczy, bakalii, produktów mrożonych, napojów, jak i przemysłowych – przeznaczonych do pielęgnacji domu czy samochodu oraz produktów higienicznych (dla dzieci i dorosłych) – dodaje Mariusz Wojtasiński.

Produkty marek własnych POLOmarketu są dostępne we wszystkich sklepach sieci na terenie całego kraju. Więcej informacji znajduje się na stronie www.polomarket.pl w zakładce „Nasze marki”.



tagi: POLOmarket , marka własna ,