Z rynku FMCG

Słodkie emocje Argo na międzynarodowych targach ISM 2018

Poniedziałek, 05 lutego 2018
Firma ARGO – Słodycze z Łańcuta zaprezentowała swoje wyroby na targach ISM SWEETS and SNACKS 2018 – dorocznej, międzynarodowej imprezie spożywczej. Podczas targów o uwagę konsumentów zabiegało ponad 1660 wystawców z całego świata.
Targi ISM, to wydarzenie, w którym uczestniczymy regularnie od kilkunastu lat. Za każdym razem podczas wystawy prezentujemy nasze premierowe wyroby. 

Tym razem, wśród odwiedzających nasze stoisko największą popularnością cieszyły się  „słodkie emocje” – wieloowocowe lizaki klasyczne, pakowane w owijki z wizerunkami kilkunastu pogodnych emotikonek  – mówi Daniel Argasiński, Dyrektor Zarządzający ARGO Sp. z o.o. 

Codzienna komunikacja przy użyciu piktogramów jest globalnie powszechna. Mało kto wie, że sławne dziś Emotikony mają  ponad 35 lat, a ich popularyzacja w aplikacjach i komunikatorach  rośnie z każdym dniem.  Jesteśmy zadowoleni, że pomysł na adaptację emotikonek do komunikowania emocji za pomocą słodyczy spotkał się z pozytywnym odbiorem osób odwiedzających nasze stoisko – dodaje.  

ARGO Sp. z o.o. to polska firma rodzinna wyspecjalizowana w produkcji wysokiej jakości słodyczy, w szczególności lizaków i karmelków. ARGO jest jedynym w Polsce producentem lizaków nadziewanych gumą do żucia – GUM POP, a także cukierków w kształcie butelki z nadzieniem musującym - DROP’S.  Ponadto w ofercie firmy znajdują się: karmelki twarde, cukierki z nadzieniem, lizaki klasyczne, lizaki z nadzieniem, wyroby czekoladowe oraz ręcznie wytwarzane produkty okazjonalne. 
 

tagi: Argo , słodycze , z , łańcuta ,