Wiadomości

Spadek zysków Almy Market

Poniedziałek, 18 maja 2009
Alma Market S.A. opublikowała raport kwartalny. Wynika z niego, że spółka ma 9,75 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2009 roku wobec 9,96 mln zł zysku w analogicznym okresie w zeszłego roku.

W ujęciu jednostkowym, w I kw. 2009 roku spółka miała 6,62 mln zł straty netto wobec 9,34 mln zł zysku rok wcześniej. Zysk operacyjny na poziomie grupy wyniósł 6,14 mln zł wobec 14,80 mln zł zysku z 2008 roku. Skonsolidowane przychody wyniosły 228,45 mln zł wobec 200,99 mln zł  w ubiegłym roku.

Spółka Alma planuje nadal nowe inwestycje. Obecnie ma swoje placówki w całej Polsce, ale nie wyklucza się również otwierania sklepów poza granicami kraju, w większych miastach państw europejskich, np. w Berlinie.

(MN)

tagi: alma , raport ,