Plany rozwoju firmy zakładają uruchomienie do końca 2009 roku jeszcze dziewięciu swoich placówek w całej Polsce oraz zwiększenie zatrudnienia do 4000 osób.
Zyski firmy w pierwszym kwartale 2009 roku są wyższe o 25 procent w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku.
W tym roku supermarkety "Piotr i Paweł" pojawiły się po raz pierwszy w województwach: małopolskim, podlaskim i opolskim, co otworzyło nowe rynki i możliwości dla sieci.
(MN)
tagi: Piotr i Paweł , nowy , supermarket ,
Całkowite zadłużenie segmentu food trucków nadal utrzymuje...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...