Kategorie produktów

Jerónimo Martins ogłasza wyniki sprzedaży za I kwartał 2006

Poniedziałek, 12 czerwca 2006 HURT & DETAL - Nr 2 (4) / 2006
Portugalska Grupa Jerónimo Martins zamknęła I kwartał 2006 wzrostem sprzedaży o 10,1% w stosunku do tego samego okresu w roku 2005.

Zysk Grupy w tym okresie wzrósł do 17,3 mln euro. Należąca do Jerónimo Martins w Polsce sieć sklepów Biedronka po raz kolejny odnotowała dobre wyniki sprzedaży, osiągając wzrost o 17% w złotych (22,9% w euro).
Również Biedronka odnotowała wzrost sprzedaży, który wyniósł 17% w stosunku do roku ubiegłego a sprzedaż całkowita wyniosła 1,5 mld PLN. W pierwszym kwarJerónimo Martins stale 2006 roku Biedronka otworzyła 19 nowych sklepów oraz zmodernizowała 13.

tagi: Jerónimo Martins , Biedronka ,