- Może piwo dla Pana? Nie, dziękuję, wciąż prowadzę - z uśmiechem odpowiada Sir Jackie Stewart, legenda Formuły 1, w najnowszym spocie Heinekena. „Kiedy prowadzisz – nigdy nie pij” – pod tym hasłem 1 grudnia startuje kampania telewizyjna marki.
Jak myślisz, kim jesteś, Jackiem Stewartem? Przez lata pytanie to było standardowym powitaniem kierowców zatrzymanych za przekroczenie prędkości przez policjantów w Szkocji. I nie bez kozery, bo Sir Jackie Stewart znany także jako „Latający Szkot” („The Flying Scot”) jest legendą Formuły 1 i trzykrotnym mistrzem świata w latach 1969, 1971 i 1973. Jest również zaangażowany w działalność na rzecz bezpieczeństwa drogowego, dlatego przekaz „Kiedy prowadzisz – nigdy nie pij”, w jego wykonaniu brzmi jeszcze bardziej bezkompromisowo i nie pozostawia żadnych wątpliwości.
- W ramach partnerstwa z Formułą 1 chcemy w nowy i innowacyjny sposób podejść do komunikacji odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. – mówi Marcin Filipiak, przedstawiciel marki Heineken w Grupie Żywiec. - Ważne jest nie tylko wskazywanie skutków nadużywania alkoholu, ale przede wszystkim kształtowanie świadomych postaw i zachowań konsumentów. W spocie mocno akcentujemy zasadę, że kiedy prowadzimy samochód, abstynencja jest jedyną opcją. – dodaje Filipiak.
Heineken jest globalnym sponsorem Formuły 1 od czerwca 2016 roku. Kampania „Kiedy prowadzisz – nigdy nie pij” jest elementem działań Heinekena w zakresie promocji odpowiedzialnego spożycia alkoholu. Komunikacja odpowiedzialnościowa jest obecna również w czasie wszystkich imprez sponsorowanych przez markę, takich jak Liga Mistrzów UEFA i Mistrzostw Świata w Rugby, a także na setkach festiwali muzycznych i koncertów na całym świecie. Informacje o kampanii promującej odpowiedzialne spożycie pojawiają się również na wszystkich opakowaniach marki.
Spot emitowany będzie od 1 grudnia br. we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w Internecie.
Reklamę dla Heineken’a stworzyła agencja Publicis Italia, reżyserem jest Gary Freedman. Utwór wykorzystany w reklamie nosi tytuł „Heroes” i wykonywany jest przez Davida Bowie. W Polsce dla marki pracują: agencja K2 oraz dom mediowy Starcom, który odpowiada za planowanie i zakup mediów.
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.