Makarony Polskie plakatem Andrzeja Pągowskiego uczciły Światowy Dzień Makaronu
Środa, 29 listopada 2017
Dwa miasta znajdujące się na dwóch różnych kontynentach, w Europie oraz w Ameryce Południowej, 25 października br. były światowymi stolicami makaronu. To brazylijskie Sao Paulo oraz podwarszawskie Ząbki. W Sao Paulo obradowali eksperci żywieniowi, dietetycy, producenci i liderzy opinii z całego świata. Do ząbkowskiej restauracji „Na Skrajnej” na zaproszeni e Prezesa Grupy Makarony Polskie Zenona Daniłowskiego przybyli dziennikarze prasy, radia i telewizji
Makarony Polskie są jednym z dwóch największych producentów makaronów i wytwarzającym około 25 % całego wolumenu produkcji w Polsce. Marka Makarony Polskie intensywnie rozwija się w kierunku makaronów prozdrowotnych wytwarzanych ze zbóż alternatywnych: razowych, gryczanych, orkiszowych i żytnich. Linię prozdrowotną Makaronów Polskich odróżnia nie tylko ciekawa kombinacja zdrowych zbóż, ale także niepowtarzalna jakość wynikająca z doświadczenia i najnowocześniejszych linii produkcyjnych.
Po prezentacji firmy prezes Zenon Daniłowski przedstawił gościa specjalnego. Był nim słynny artysta grafik Andrzej Pągowski. Uśmiechnięty Mistrz Plakatu ze znaną sobie swadą i poczuciem humoru powiedział, że podjął się zaprojektowania plakatu promującego Makarony Polskie, ponieważ sam jest ich konsumentem i uważa je za produkt znakomitej jakości. Andrzej Pągowski podkreślił, że zależy u na wspieraniu produkcji polskiej żywności a prezentowany plakat jest właśnie tego konkretnym wyrazem. Następnie Prezes i Artysta odsłonili plakat Makaronów Polskich.
Makarony Polskie nawiązały współpracę ze znanym grafikiem z myślą o przekazaniu artystycznej ekspresji na temat makaronów i ich emocjonalnej roli w naszej codzienności. Plakat oddaje innowacyjny i nowoczesny charakter Makaronów Polskich i odnosi się do opiekuńczego ducha babć i mam, które troszczą się o nasze zdrowi. Makarony Polskie chcą zadbać nie tylko o pełne brzuchy i doznania podniebienia, ale także o zdrowie i zadowolenie swoich klientów.
Przed makaronową ucztą przygotowaną na bazie firmowych produktów o ogromnej roli makaronu jako niezawodnego dostarczyciela energii dla sportowców opowiedział mistrz świata, Europy i Polski a także posiadacz Pucharu Świata w kickboxingu, Kamil Ruta.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.