Paris Fashion Week to jedno z najważniejszych wydarzeń w świecie mody. Tam poznaje się najważniejsze trendy na nadchodzące sezony. To właśnie uczestnictwo w tegorocznym Paryskim Tygodniu Mody było główną nagrodą w konkursie Cameleo Loves Paris, organizowanym przez Delia Cosmetics we współpracy z portalem Lamode.info.
Konkurs jest częścią działań wspierających wprowadzenie na rynek nowych farb Cameleo Omega Plus. Wdrożenie produktów zostało mocno wsparte promocjami konsumenckimi, atrakcyjnymi gratisami, pakietami oraz szeroką produkcją materiałów POS (najszerszą w historii firmy).
Uczestnicy konkursu spośród 27 odcieni farb Cameleo Omega + od Delia Cosmetics wybierali jeden, który był motywem przewodnim kreatywnej pracy konkursowej. Konkurs pobudził wyobraźnię, a liczne prace były nasycone modowymi i urodowymi inspiracjami. Zgłaszane były kolaże, zdjęcia, gify, a nawet materiały video. Kreatywność ponad stu zgłoszeń ustawiła wysoką poprzeczkę dla wszystkich uczestników – jury stanęło przed trudnym zadaniem. Spośród wszystkich zgłoszonych prac wybrano 12 zwycięzców. Laureat konkursu otrzymał nagrodę główną, czyli wyjazd do Paryża w towarzystwie osoby z redakcji LAMODE.INFO na wybrane pokazy w czasie Paris Fashion Week oraz zestaw kosmetyków Cameleo i Delia Cosmetics o wartości 500 zł. Osoba zajmująca II miejsce otrzymała voucher na weekend dla dwóch osób w spa o wartości 2000 zł. Kolejne 10 osób otrzymało zestawy kosmetyków Cameleo i Delia Cosmetics o wartości 500 zł każdy.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.