Z rynku FMCG

Anna Mitura ambasadorką akcji Nestlé Porusza Polskę!

Środa, 12 lipca 2017
Pływa, biega, jeździ na rowerze i gra w tenisa ziemnego – Anna Mitura, Marketing Manager w Nestlé Polska, motywuje całą rodzinę do aktywnego spędzania czasu, a teraz dzięki inicjatywie "Nestlé porusza Polskę", zachęca Polaków do prowadzenia zdrowego trybu życia.
Piętnaście lat temu Anna Mitura, ambasadorka tegorocznej edycji akcji „Nestlé porusza Polskę”, postanowiła zmienić swoje życie i zacząć regularnie uprawiać sport. Jej pierwszą pasją było pływanie. Uwielbia również jeździć na rowerze, dzięki czemu może łączyć wysiłek fizyczny i podróżowanie. Ambasadorka również biega wraz ze swoją całą rodziną – mężem, 10-letnią córką Ewą oraz 2,5-letnim synek Tomkiem, który dopinguje rodzinę z wózka. Z kolei tenis ziemny to dyscyplina sportu, w której Anna osiąga największe sukcesy podczas zawodów – zawodniczka dwukrotnie zdobyła tytuł wicemistrzyni turniejów Mixtowych w tenisa.

– Uwielbiam tenis ziemny, ponieważ dzięki niemu poznaję ciekawych ludzi, z którymi gram mecze i sparingi.

To także ta dyscyplina, w której mierzę się z moim mężem, ponieważ często rywalizujemy ze sobą na korcie. Sport jest dla mnie idealnym sposobem wyładowania stresu, a spędzanie aktywnie czasu z rodziną daje największą satysfakcję. Uwalniane podczas wysiłku fizycznego endorfiny wprawiają mnie w świetny nastrój. Zachęcam wszystkich, by poświęcili chociaż kwadrans dziennie na wykonanie kilku ćwiczeń, np. na siłowni plenerowej, takiej jak te ufundowane w ramach akcji "Nestlé porusza Polskę” – mówi Anna Mitura, ambasadorka tegorocznej edycji akcji Nestlé porusza Polskę

O akcji   

„Nestlé Porusza Polskę” to jeden z programów Nestlé, dzięki któremu firma realizuje swój cel: podnoszenie jakości życia i dążenie do lepszej przyszłości oraz wspiera zdrowy i aktywny styl życia. W ramach akcji „Nestlé porusza Polskę” w ubiegłym roku firma wybudowała aż 16 siłowni na świeżym powietrzu, po jednej w każdym województwie. Obiekty zostały zaopatrzone w profesjonalne sprzęty, umożliwiające wykonywanie zróżnicowanych ćwiczeń. W tym roku Nestlé sfinansuje kolejnych 16 kompleksów wybranych w zakończonym 30 czerwca br. Wyniki internetowego głosowania dostępne są na stronie NestlePorusza.pl.



tagi: Nestlé Porusza Polskę , Anna Mitura , ambasador marki ,