L'Occitane en Provence inwestuje w system ERP od Macrologic
Piątek, 30 czerwca 2017
Optymalizacja kosztów i czasu trwania procesów oraz wprowadzenie ułatwień dla pracowników — to główne zalety wdrożenia nowoczesnego systemu ERP w firmie kosmetycznej L'Occitane en Provence. Projekt został zrealizowany przez firmę Macrologic, a tym samym firma L'Occitane dołączyła do grona marek kosmetycznych, takich jak Douglas Polska czy Sephora Polska, obsługiwanych przez Macrologic.
L'Occitane en Provence jest jedną z 30 największych marek kosmetycznych. Firma ma obecnie blisko 2000 sklepów w ponad 80 krajach na całym świecie. W Polsce, w blisko 20 lokalizacjach zatrudnia łącznie około 100 pracowników. Wraz z rozwojem przedsiębiorstwa firma zaczęła poszukiwać skutecznych metod optymalizacji kosztów oraz skrócenia czasu procesów zachodzących w organizacji.
Analizując dotychczasowe działania operacyjne, zarządzający spółką podjęli decyzję o wprowadzeniu zmian w obszarze kadrowo-płacowym. W efekcie L'Occitane zrezygnowało z usług firmy zewnętrznej i postawiło na samodzielną obsługę i realizację tych procesów. Do tego konieczna była inwestycja w nowoczesny system ERP. Doświadczenie Macrologic w realizacji projektów dla podmiotów z branży kosmetyczno-perfumeryjnej przesądziło o wyborze tej właśnie firmy na dostawcę rozwiązania.
W ramach wdrożenia zaimplementowany został system kadrowo-płacowy wraz z portalem pracowniczym, dzięki któremu w jednym miejscu zostały zgromadzone wszystkie informacje o rozliczeniach pracowników. Projekt objął również wprowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów, co ułatwia pracownikom m.in. składanie wniosków urlopowych oraz rozliczanie godzin pracy, które teraz odbywa się droga elektroniczną.
— Wdrożenie systemu ERP poprzedziła dogłębna analiza potrzeb klienta. Dzięki niej zaimplementowane rozwiązania mogą być używane od razu, a do obsługi systemu nie jest wymagane długotrwale szkolenie pracowników — mówi Izabela Bokij, Key Account Manager w firmie Macrologic, opiekun handlowy projektu realizowanego dla L'Occitane.
Wdrożenie, trwające od początku roku, zostanie w pełni zakończone w czerwcu.
Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.