Z rynku FMCG

Appetita w finale II edycji MasterChef Junior

Wtorek, 09 maja 2017
W niedzielę poznaliśmy zwyciężczynię drugiej edycji programu MasterChef Junior. Kulinarną rywalizację na najwyższym poziomie wygrała 10-letnia Julka Cymbaluk. Sponsor programu – marka Appetita, towarzyszyła finalistkom podczas wszystkich etapów programu, również w jego finałowej odsłonie.
Rywalizacja młodych adeptów sztuki kulinarnej trwała od lutego. W tym czasie dzieci musiały zmierzyć się z wieloma wyzwaniami, jakimi były oryginalne zadania jurorów czy egzotyczne produkty. Od samego początku młodym miłośnikom gotowania towarzyszyły przyprawy oraz zioła marki Appetita, które wzbogacały smak przygotowanych dań i pobudzały kulinarną kreatywność.

W ostatnim odcinku zmierzyły się dwie pretendentki do tytułu MasterChefa Juniora – 10-letnia Julka Cymbaluk i 12-letnia Zosia Zaborowska. Finalistki w ciągu 150 minut miały do przygotowania menu degustacyjne składające się z pięciu dań. Rywalizację zwyciężyła Julka Cymbaluk, która zachwyciła jurorów wykwintnym menu, podając: tatar wołowy, naleśnik z szyjkami rakowymi, barwenę z puree ziemniaczanym, polędwicę wieprzową i zapiekane figi. Przyprawy i zioła Appetita podkreśliły smak wszystkich przygotowanych potraw.

Zwyciężczyni programu otrzymała nagrodę główną - tytuł MasterChefa Juniora, czek na 15 tys. złotych i bon na wakacje.

Marka Appetita już po raz drugi została sponsorem show MasterChef Junior. Obecność w znanych i uwielbianych przez widzów programach kulinarnych o ogólnopolskim zasięgu, to kolejny etap wzmacniania pozycji brandu i jego pozytywnego wizerunku. Marka Appetita – inspirująca i kreatywna doradczyni w kuchni, uwodzi aromatem i zachęca zarówno dorosłych, jak i dzieci, do sięgania po nowe zioła, przyprawy i kulinarne doświadczenia.



tagi: Appetita , MasterChef Junior ,