Nestlé Polska wspiera bezpieczeństwo podczas jazdy
Wtorek, 02 maja 2017
Bezpieczeństwo jest dla Nestlé priorytetem. Firma podejmuje szereg działań eliminujących zagrożenia w pracy, w tym unowocześnienie procesów, podnoszenie świadomości pracowników poprzez liczne szkolenia oraz wizualną komunikację. Jednym z przykładów takich działań są szkolenia z bezpiecznej jazdy samochodem.
W tym roku Nestlé obrało sobie za cel wprowadzenie polityki przeciwdziałania rozproszeniu w czasie jazdy, organizując pracownikom szkolenia i kampanie informacyjne. Jak istotny jest wpływ rozproszenia na bezpieczeństwo jazdy, wynika z szacunków, według których jest ono przyczyną około 20-30% wypadków z winy kierującego. Rozproszenie przejawia się odwróceniem wzroku od drogi, oderwaniem rąk od kierownicy jak również koncentrowaniem myśli na różnych sprawach niezwiązanych z prowadzeniem pojazdu.
– Mamy wielu pracowników, którzy w ciągu miesiąca pokonują bardzo dużo kilometrów. Aby ich podróże uczynić bezpieczniejszymi, już od kilku lat w ramach Nestlé działa sieć Ambasadorów Bezpieczeństwa. Jest to forum pracownicze, które umożliwia regularną wymianę informacji o bezpieczeństwie. Ambasadorzy tak pozyskaną wiedzę rozpowszechniają wśród swoich współpracowników, co przekłada się na podniesienie poziomu bezpieczeństwa podczas jazdy. – mówi Tomasz Tarnawski, Kierownik ds. SHE, Nestlé Polska.
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.