Z rynku FMCG

HELIO zdobywcą Złotych Laurów Konsumenta 2017

Środa, 29 marca 2017
Produkty HELIO zostały po raz kolejny docenione w ogólnopolskim projekcie konsumenckim, w ramach którego wyróżniane są najlepsze produkty i marki w różnych kategoriach. W 2017 roku produktom HELIO przyznana została najwyższa nagroda - Złoty Laur Konsumenta - w dwóch kategoriach: bakalie i dodatki do ciast. To już kolejny rok z rzędu, w którym marka HELIO zdobyła najwyższe noty w tych kategoriach.
Złote Laury Konsumenta są wyrazem niesłabnącego zaufania konsumentów do marek i produktów polskiego producenta. Ta prestiżowa nagroda potwierdza nie tylko pozycję HELIO na rynku, ale również świadczy o pozytywnym odbiorze produktów przez konsumentów.

- Od początku istnienia konkursu HELIO co roku znajduje się w gronie wyróżnionych marek. Nagroda ta jest wyrazem najwyższego uznania od naszych konsumentów, oraz informacją zwrotną dla nas, jak i dla dystrybutorów, jakich produktów oczekuje rynek - mówi Grzegorz Sobociński, Kierownik Biura Zarządu i Marketingu HELIO. – Dziękujemy wszystkim za oddane głosy. Przez 25 lat działania przedsiębiorstwa zawsze stawialiśmy na najwyższą jakość naszych produktów. Zdobyte po raz kolejny Złote Laury utwierdzają nas w przekonaniu, że obrany kierunek był prawidłowy, oraz motywują do dalszej intensywnej pracy nad utrzymaniem pozycji lidera.

Laur Konsumenta to ogólnopolski projekt konsumencki, którego efektem jest wyłonienie najpopularniejszych produktów i marek w swoich kategoriach. Ze względu na wysoką rozpoznawalność godła Lauru, stanowi ono wartość informacyjną dla konsumentów, odzwierciedlając przy tym realne tendencje rynkowe. Opinie konsumentów są gromadzone podczas ogólnopolskiego plebiscytu obejmującego ankiety telefoniczne oraz internetowe.



tagi: HELIO , Złote Laury Konsumenta , ogólnopolski projekt konsumenta , konkurs ,