Z rynku FMCG

Gzella Net inwestuje w modernizację Delikatesów Mięsnych

Wtorek, 21 marca 2017
Od ponad 30 lat, stale rosnący popyt na produkty firmy Gzella sprawia, że nieustannie otwierane są nowe punkty sprzedaży, a te istniejące sukcesywnie poddawane są remodelingom. W 2016 roku procesem tym objęto 25 sklepów firmowych, a nowy wygląd witryn zyskało 85 sklepów pod szyldem Delikatesy Mięsne. Działania te stanowią początek strategii związanej z remodelingami, gdyż w 2017 roku kompletną metamorfozę wnętrz przejdzie ponad 40 sklepów sieci własnej.
Delikatesy Mięsne w nowoczesnej odsłonie

Stworzenie oryginalnej i nowoczesnej przestrzeni sprzedażowej oraz dostosowanie funkcjonalności sklepu do oczekiwań klientów to główne zamierzenia nowej wizualizacji Delikatesów Mięsnych. Poszukując inspiracji, firma nie ograniczała się do własnych doświadczeń i praktyk stosowanych w branży mięsnej. Końcowy efekt aranżacji wnętrza składa się z fototapety z motywem lasu, drewnianych mebli oraz ozdobnej białej cegły, które wspólnie budują pozytywne skojarzenie zarówno z naturą, jak i modnymi trendami architektonicznymi. Zastosowane materiały, kolorystyka i wizualizacja wnętrza jednoznacznie nawiązują do jednego z głównych elementów świadomości marki Gzella, jakim są Bory Tucholskie będące miejscem jej powstania oraz siedziby i zakładu produkcyjnego. Wdrażana koncepcja remodelingu pozwoliła zdecydowanie odróżnić sieć Delikatesów Mięsnych Gzella na tle branży mięsnej, nie tylko w kwestii wystroju wnętrza, ale również szerokiej oferty usług dodatkowych.

Obiad na życzenie, czyli oferta ze smakiem…na ciepło!

Działania związane z remodelingiem Delikatesów Mięsnych objęły także wyposażenie sklepu i wpłynęły na rozszerzenie oferty punktów sprzedaży. Dzięki montażowi pieców konwekcyjnych i bemarów, klienci mają możliwość skorzystania z szerokiej oferty mięs pieczonych oraz ciepłych dań, gotowych do spożycia. Spośród oferty sklepu klienci

mogą wybrać min. udka z kurczaka ze szpinakiem i serem ferta czy  golonkę. Bogaty asortyment wyrobów garmażeryjnych w postaci klusek śląskich, kopytek i zdrowych surówek w połączeniu z mięsami pieczonymi umożliwia stworzyć każdego dnia pełnowartościowy i smaczny posiłek, oszczędzając przy tym czas zabieganych klientów.


– Cieszy nas, że nowy wystrój sklepów firmowych oraz bogata oferta rozszerzona o dania gotowe spotykają się z dużym zainteresowaniem i uznaniem klientów. Strategia rozwoju sieci przynosi rezultaty, stąd naturalna decyzja o jej kontynuacji i kolejnych remodelingach w wybranych sklepach. Wszystko po to, aby klienci z przyjemnością wracali do naszych sklepów każdego dnia, ciekawi nowych smaków i gatunków wędlin oraz mięs – mówi Hanna Lisewska, Prezes Gzella Net.



tagi: Gzella Net , inwestycje , modernizacja , Delikatesy Mięsne ,