Advertisement

Kategorie produktów

NOWE WARIANTY MAREK PIWNYCH W PO

Niedziela, 11 czerwca 2006 Fischer Hurt - Nr 2 (2) / 2005
Na jesienną słotę, na zimowe chłody i długie wieczory CARLSBERG POLSKA proponuje alternatywę, nowe rodzaje piw: KASZTELAN ZIMOWE, PIAST ZIMOWY I BOSMAN POLARNY.
Koncept produktów opieramy na potrzebie wprowadzenia na rynek piw, które będą propozycją na nadchodzące krótkie dni, szarugę, mróz i towarzyszące im kiepskie samopoczucie - mówi Bartosz Rączkowiak Marketing, Manager marek regionalnych. Chcemy dać naszym konsumentom produkty, które oddalą zimową melancholię, wprowadzą w lepszy nastrój, zagwarantują chwilę zasłużonego odpoczynku po całym dniu pracy.

KASZTELAN Zimowe, PIAST Zimowy i BOSMAN Polarny to piwa o głębokim i pełnym smaku, który zawdzięczają specjalnym gatunkom słodu i chmielu, o zawartości ekstraktu 13,5% i alkoholu na poziomie 6,0%. Dzięki swoim walorom smakowym są trunkami idealnie, przyjemnie rozgrzewającymi długie zimowe wieczory.
Nowy produkty Carlsberg Polska adresowane są głównie do dotychczasowych konsumentów, stanowią jednak także atrakcyjną propozycję dla konsumentów sięgających po piwa konkurencyjne. Nowe warianty piw dostępne są wyłącznie w butelkach zwrotnych o pojemności 0,5l.
Zimowy charakter piw podkreślają specjalnie zaprojektowane opakowania - wyraziste kolorystycznie etykiety intrygują i przyciągają wzrok.
Debiutowi nowych wariantów piwnych towarzyszy silne wsparcie reklamowe, którego kluczowym elementem będzie widoczność i wyraźna ich ekspozycja na półkach sklepowych. W ramach działań ATL, dla każdego produktu, 1 listopada br. uruchomiona została regionalna kampania radiowa i billboardowa. Dodatkowo Kasztelan Zimowe otrzyma wsparcie w postaci reklamy w prasie lokalnej.
Kampania komunikowana będzie także na siatkach na budynkach, auto mobilach i w autobusach miejskich.

tagi: piwo , carlsberg ,