Nowy spot reklamowy w ramach kampanii zostanie wyemitowany ponad 43 000 razy, co zagwarantuje ponad 400 milionów kontaktów konsumenta z reklamą. Kampanię reklamową w kinie zaplanownao w dówch największych sieciach: Multikino i Cinema City, obejmie swoim zasięgiem 110 kin, 700 ekranów kinowych i ponad 3 miliony widzów. Kampania w Internecie to 250 milionów odsłon na 550 największych portalach, ponad 5 milionów odsłon na Facebooku i 3,5 miliona wyświetleń reklamy w VOD (Video w internecie)
Z kolei działania w punktach sprzedaży obejmują branding wózków zakupowych, materiały przy półce (shelfstoppery, tacki), moduły aranżowane, promocje „buy&get” etc. Dodatkowo zaplanowano reklamę w prasie handlowej oraz iszereg działąń PR.
Nowy spot telewizyjny Almette można obejrzeć pod linkiem:
https://www.youtube.com/watch?v=5EeEMdj8cr8 Zapraszamy również na odmienioną witrynę
www.Almette.pl