Kampanie i Promocje

Kibice wygrywają pierwsi! Startuje atrakcyjna promocja konsumencka marek Pepsi i Lay’s

Poniedziałek, 06 marca 2017
13 marca rozpoczęła się promocja konsumencka marek Pepsi i Lay’s pod nazwą „Kibice wygrywają pierwsi”. Zazwyczaj kibice oglądając zmagania swoich ulubionych drużyn piłkarskich z niecierpliwością czekają na ich wygraną. Teraz dzięki akcji Pepsi i Lay’s kibice mają szansę wygrać jeszcze zanim ich idole odniosą zwycięstwo na boisku! Zachęcał ich do tego będzie Kuba Błaszczykowski – wielki polski piłkarz oraz, zdaniem kibiców, najlepszy polski piłkarz Mistrzostw Europy 2016. Promocja potrwa do 14 maja 2017 r.
Graj o prawdziwe skarby kibica!

We wszystkich promocyjnych paczkach Lay’s oraz pod nakrętkami butelek Pepsi objętych promocją znajdą się specjalne kody, dzięki którym konsumenci będą mogli grać o atrakcyjne nagrody: 10 wyjazdów dla dwóch osób na finał Ligi Mistrzów w Cardiff (obejmujących transport, nocleg, kieszonkowe itp.), 10 telewizorów 49 cali tygodniowo, dzięki którym kibice poczują się, jakby sami byli na stadionie oraz codziennie 10 koszulek z własnoręcznym podpisem naszego wielkiego piłkarza – Kuby Błaszczykowskiego!

Co zrobić, żeby grać?

Nie ma nic prostszego! Wystarczy kupić 2 promocyjne produkty Lay’s i/lub Pepsi, znaleźć kody wewnątrz opakowania lub pod nakrętką, a następnie wpisać je na stronie konkursowej www.kibicewygrywaja.pl i wykonać zadanie.

„Pepsi i Lay’s to marki dla osób z pasją, które uwielbiają świetnie się bawić i spędzać czas ze znajomymi, także podczas oglądania rozgrywek Ligi Mistrzów. To właśnie z myślą o prawdziwych fanach futbolu, którzy nie wyobrażają sobie życia bez piłkarskich emocji, stworzyliśmy ten konkurs. Kibice wygrywają w nim pierwsi!” – powiedział Michał Szewczyk, Senior Brand Manager Pepsi w Polsce.
|
Promocja „Kibice wygrywają pierwsi” będzie wspierana silną kampanią promocyjną 360°, która obejmie działania reklamowe w telewizji, na portalach internetowych, w mediach społecznościowych oraz materiały w punktach sprzedaży (POS).


tagi: Pepsi , Lay’s , promocja konsumencka , kibice wygrywają pierwsi ,