Graj o prawdziwe skarby kibica!We wszystkich promocyjnych paczkach Lay’s oraz pod nakrętkami butelek Pepsi objętych promocją znajdą się specjalne kody, dzięki którym konsumenci będą mogli grać o atrakcyjne nagrody: 10 wyjazdów dla dwóch osób na finał Ligi Mistrzów w Cardiff (obejmujących transport, nocleg, kieszonkowe itp.), 10 telewizorów 49 cali tygodniowo, dzięki którym kibice poczują się, jakby sami byli na stadionie oraz codziennie 10 koszulek z własnoręcznym podpisem naszego wielkiego piłkarza – Kuby Błaszczykowskiego!
Co zrobić, żeby grać?Nie ma nic prostszego! Wystarczy kupić 2 promocyjne produkty Lay’s i/lub Pepsi, znaleźć kody wewnątrz opakowania lub pod nakrętką, a następnie wpisać je na stronie konkursowej
www.kibicewygrywaja.pl i wykonać zadanie.
„Pepsi i Lay’s to marki dla osób z pasją, które uwielbiają świetnie się bawić i spędzać czas ze znajomymi, także podczas oglądania rozgrywek Ligi Mistrzów. To właśnie z myślą o prawdziwych fanach futbolu, którzy nie wyobrażają sobie życia bez piłkarskich emocji, stworzyliśmy ten konkurs. Kibice wygrywają w nim pierwsi!” – powiedział Michał Szewczyk, Senior Brand Manager Pepsi w Polsce.
|
Promocja „Kibice wygrywają pierwsi” będzie wspierana silną kampanią promocyjną 360°, która obejmie działania reklamowe w telewizji, na portalach internetowych, w mediach społecznościowych oraz materiały w punktach sprzedaży (POS).