Już 28 listopada – na dedykowanym serwisie
nieprzepisy.pl/konkurs rusza ogólnopolski konkurs marki FITHIA. Akcję wspiera sprzedaż premiowana, startująca 20 listopada, w której każdy konsument, który kupi FITHIĘ do smarowania, odbierze w kasie brelok z funkcją latarki.
Konkurs oraz promocja mają na celu wsparcie sprzedaży oraz budowę społeczności wokół marki.
Uczestnicy konkursu Smak Wyzwolony mają przed sobą zadanie kreatywne – przygotowanie w 30 minut dania, składającego się z maksymalnie 5 składników oraz dowolnego produktu FITHIA. Do każdego zgłoszenia, na dedykowanej konkursowi stronie nieprzepisy.pl/konkurs, należy dołączyć opis oraz zdjęcie przygotowanej potrawy.
Spośród nadesłanych zgłoszeń, wybrany zostanie laureat nagrody głównej oraz zwycięzcy nagród dodatkowych. Gra toczy się o wysoką stawkę, gdyż pierwszą nagrodą jest unikalne i uniwersalne urządzenie kuchenne Thermomix.
Codziennie wygrać będzie można jeden z 18 zestawów produktów Fithia z designerską torbą a do zdobywców 10 wyróżnień trafią blendery Kitchen Aid.
Informacje o konkursie dostępne będą na ulotkach dostarczanych do skrzynek pocztowych, w Internecie (social media oraz wybrane blogi) oraz w ponad 4 000 sklepów na terenie całej Polski. Konkurs potrwa do 15 grudnia, sprzedaż premiowana – do wyczerpania zapasów.