ZPC Brześć promuje polskie słodycze na targach yummex Middle East w Dubaju
Poniedziałek, 24 października 2016
ZPC Brześć – producent wyrobów cukierniczych z Brześcia Kujawskiego – dołączył do grona uczestników jednych z najbardziej prestiżowych międzynarodowych targów słodyczy i przekąsek, yummex Middle East w Dubaju. Wydarzenie, które odbędzie się w dniach 7-9 listopada, zgromadzi ponad 350 wystawców z 44 krajów.
To już 10. edycja targów yummex Middle East, które co roku przyciągają najważniejszych producentów, importerów i eksporterów słodyczy, jak również przedstawicieli sieci handlowych z całego świata. Wydarzenie jest siostrzaną imprezą branżowych targów ISM w Kolonii, poświęconych rynkowi słodyczy i przekąsek.
Perspektywy handlowe
Impreza stanowi przede wszystkim okazję do nawiązania cennych kontaktów handlowych oraz promocji lokalnych produktów oraz budowania silnej marki polskich słodyczy na arenie międzynarodowej. – Z uwagi na ambitne plany eksportowe, obecność na międzynarodowych targach branżowych to dla nas obowiązkowy punkt w corocznym kalendarzu. Targi w Dubaju są z naszej perspektywy szczególnie istotne – region MENA to jeden z najszybciej rozwijających się rynków słodyczy i przekąsek na świecie. Jego wartość szacowana jest obecnie na 9 miliardów dolarów – mówi Arkadiusz Drążek, dyrektor handlowy w ZPC Brześć.
Słomka ptysiowa podbija rynki zagraniczne
Podczas Targów w Dubaju Brześć zaprezentuje flagowe produkty ze swojej oferty: słomkę ptysiową z cukrem, z cynamonem, słomkę z nasionami oraz groszek ptysiowy. Wyroby Brześcia z ciasta ptysiowego cieszą się dużym powodzeniem na zagranicznych rynkach zbytu – są eksportowane m.in. do Stanów Zjednoczonych, Kanady, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Rosji, Łotwy, czy Estonii. Przedsiębiorstwo z Brześcia Kujawskiego liczy, że dzięki udziałowi w targach yummex, jego słodycze i przekąski wkrótce będą dostępne także na Bliskim Wschodzie.
Eksport lekiem na krajową stagnację
Z uwagi na dużą, wewnętrzną konkurencję, powolną stagnację na polskim rynku słodyczy oraz wysokie ceny surowców, eksport stanowi istotny element strategii biznesowej polskich producentów słodyczy. Zwłaszcza, że polskie łakocie cieszą się coraz większym powodzeniem wśród zagranicznych konsumentów. Potwierdzają to dane GUS – w 2015 roku eksport polskich słodyczy wzrósł o 10 proc. w porównaniu do roku 2014.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.