Kampanie i Promocje

Ogólnopolska kampania reklamowa marki MyFood

Czwartek, 20 października 2016
MyFood jest dynamicznie rozwijającą się, polską firmą z Gdańska specjalizującą się w sprzedaży mrożonych ryb i owoców morza na rynku detalicznym i gastronomicznym. Spółka inwestuje w rozwój nowych produktów i działania marketingowe, czego dowodem jest kampania reklamowa MyFood przygotowana dla linii dań gotowych z krewetek i łososia.
16 listopada 2016 pod hasłem „Ryby i owoce morza w najlepszym wydaniu” rusza druga kampania outdoorowa marki MyFood, W Warszawie, Trójmieście, Szczecinie, Bydgoszczy, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Lublinie pojawią się plakaty reklamujące nową linię mrożonych dań gotowych MyFood – Krewetki z masełkiem czosnkowym i Łososia norweskiego w sosie śmietankowo – kurkowym.

Doskonała lokalizacja i prestiżowe nośniki w miejskich centrach zapewnią dobrą widoczność przekazu i dotarcie do licznej grupy konsumentów. Dostawcą nośników jest Ströer.

MyFood udowadnia, że ryby i owoce morza są coraz bardziej popularne i cenione na polskim rynku, a dania gotowe mogą być szybkie w przygotowaniu i wyjątkowo smaczne.

Kampanii bilboardowej będzie towarzyszyła miesięczna kampania reklamowa na antenie Polsat Cafe oraz liczne promocje cenowe produktów marki w największych sieciach handlowych.



tagi: MyFood , ogólnopolska kampania reklamowa , dania gotowe z krewetek i łososia ,