Kampanie i Promocje

Już za tydzień spoty soków fortuna wracają do telewizji!

Piątek, 14 października 2016
Fortuna – znana marka soków, nektarów i napojów – obecna na rynku od 1991 r., startuje z pierwszą kampanią reklamową od czasu przejęcia przez Grupę Polmlek w drugiej połowie 2015 r. Komunikacja rozpocznie się silną obecnością w TV już 17 października 2016 r. Nową marketingową odsłonę Fortuny wspierać będzie gwiazda z polskiego rynku muzycznego.
Kampania o charakterze wizerunkowym ma na celu wzmocnienie pozycji marki na rynku. Soki 100% Fortuna pojawią się w największych kanałach ogólnopolskich (TVP, TVN, Polsat), a także w stacjach tematycznych TVN i Polsat oraz na największych platformach VOD. Marka zapowiada też silną obecność reklamową w kanale digital, a 24 października 2016 r. wystartuje konkurs konsumencki szeroko promowany w internecie i mediach społecznościowych.

Będzie to pierwsza kampania Fortuny od czasu przejęcia marki przez trzecią pod względem sprzedaży firmę z branży mleczarskiej, Grupę Polmlek. Dzięki przejęciu spółki Agros-Nova Soki w 2015 r. do portfolio Grupy Polmlek trafiły marki Fortuna, Garden, Pysio i Sonda. Wszystkie produkty tych marek wytwarzane są we własnej fabryce w Tymienicach.

Fortuna, która w nowej odsłonie zachęca konsumentów do dbania o siebie, przypomina o sobie w sezonie, gdy soki stają się ważnym elementem codziennej diety. W kampanii pojawią się cenione przez konsumentów soki 100 %: pomarańczowy, jabłkowy, multiwitaminowy oraz pomidorowy.

Soki 100% Fortuna – ceny sugerowane
Pomarańczowy: 2,99 zł
Jabłkowy: 2,99 zł
Pomidorowy: 2,99 zł
Multiwitamina: 2,99 zł



tagi: Fortuna , spoty telewizyjne , kampania ,