Akcja wzbudziła spore zainteresowanie odbiorców – filmy miały łącznie ponad 300 tys. wyświetleń, a także zebrały wiele pozytywnych opinii internautów. Ważnym elementem całej kampanii były koszulki, w które ubrani byli blogerzy podczas kręcenia filmów. Specjalnie na potrzeby akcji zaprojektowano trzy wzory T-shirtów:
- dedykowany kierowcom, ze znaczkiem „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” i hasłem: JESTEM MĄDRY I DOBRZE SIĘ PROWADZĘ – dla mężczyzn oraz JESTEM MĄDRA I DOBRZE SIĘ PROWADZĘ – dla kobiet,
- dedykowany wszystkim dorosłym, którzy nie popierają alkoholu w rękach nieletnich, ze znaczkiem „Alkohol. Tylko dla pełnoletnich” i hasłem: JESTEM MĄDRY, TRZEŹWY I PRZYSTOJNY – dla mężczyzn oraz JESTEM MĄDRA, TRZEŹWA I SEKSOWNA – dla kobiet,
- dedykowany przyszłym mamom, ze znaczkiem „W ciąży nie piję alkoholu” i hasłem: JESTEM MĄDRA I TO MI NIE CIĄŻY.
Każda osoba, której podoba się ta inicjatywa, może wyrazić swoje poparcie dla niej właśnie poprzez nabycie koszulki. Można je znaleźć pod adresem:
http://koszulkowo.com/producenci/sklep-kp. Dodatkowo do 31.08 trwa konkurs na facebookowym profilu Kompanii Piwowarskiej, w którym do wygrania jest 50 T-shirtów. Zasady są proste: należy wskazać ulubiony model koszulki akcji „Bądź mądry” i napisać, jaką najmądrzejszą decyzję podjęło się w mijającym tygodniu.
Konkurs dostępny na stronie:
https://www.facebook.com/kompaniapiwowarska/videos/10154495004858658/ źródło: kp.pl