Wiadomości

Mila chwali się dobrymi wynikami za I półrocze 2016

Piątek, 12 sierpnia 2016
Wyniki sprzedaży supermarketów Mila, pokazują, że konsumenci doceniają starania sieci, która jest na rynku od półtora roku. Obrót sieci za pierwsze półrocze 2016r., w stosunku do półrocza 2015r., like for like wzrósł o 3,61%, a obrót całej sieci wzrósł o 9, 77% w analogicznym okresie. To jednak nie koniec! Sieć Mila planuje dalszy rozwój w obranym kierunku, a sukcesy sprzedażowe jeszcze bardziej motywują do rozwoju oraz dbałości o każdy szczegół.
Konsekwentne budowanie i rozwijanie strategii kategorii świeżych oraz aktywne działania wizerunkowo-promocyjne to główne powody tak dobrych wyników sieci.

Supermarkety Mila nieustannie dostosowują się do zmieniających się zwyczajów zakupowych oraz rozwijają najważniejsze kategorie artykułów świeżych, co stanowi klucz do sukcesu sieci.  Jednym z ważnych elementów tej strategii jest zaawansowana technologia wypieku pieczywa ze świeżego, a nie mrożonego ciasta – czym sieć wyróżnia się na rynku. Pieczywo wyrabia się poprzez odroczony rozrost ciasta, zgodnie z rzemieślniczym kunsztem. Implementacja nowoczesnej technologii Cool Rising wprowadzana jest do sieci bardzo dynamicznie, obecnie klienci mogą znaleźć pieczywo wypiekane tą metodą już w 138 sklepach sieci. Spółka dba w szczególny sposób o asortyment z kategorii  świeżych. Wprowadziła m.in. wyroby takie jak np. „Smak Tradycji” - wędliny z wysokogatunkowego mięsa, produkowane zgodnie z tradycyjną recepturą oraz lokalne produkty, charakterystyczne dla danego miejsca. Sieć Mila stawia na świeżość produktów oraz wysoką jakość oferowanych usług, dzięki czemu otrzymała prestiżowy Certyfikat JAKOŚĆ ROKU® 2016 w największym ogólnopolskim programie projakościowym, organizowanym przez Fundację Qualitas – Europejskie Centrum Promocji Dobrych Praktyk Biznesowych.

Jednym z najważniejszych kierunków rozwoju jest konsekwentne wzmacnianie przez sieć kategorii artykułów świeżych, dlatego już niebawem zobaczymy nową, kolejną kampanię sieci Mila. Przewiduje ona  działania w mediach o zasięgu ogólnopolskim i regionalnym. Celem kampanii jest umacnianie wizerunku supermarketów Mila, jako specjalistów od kategorii świeżych z odpowiednim asortymentem i miłą obsługą. Zaplanowane zostało spektrum działań budujących główne atrybuty marki poprzez komunikację wizerunkową i promocyjną.

Supermarkety Mila to warzywniak, cukiernia i sklep mięsny, pod jednym dachem. Charakteryzuje nas miła obsługa oraz wyjątkowe promocje. Głównym celem strategii asortymentowej jest realizacja wszystkich potrzeb klienta w codziennych zakupach, tak aby znalazł wszystko to, czego potrzebuje w jednym miejscu. W sieci Mila, dostępnych jest 6000 artykułów, z których gro, to oferta artykułów świeżych.

Więcej informacji na temat sieci supermarketów Mila, można znaleźć na stronie internetowej www.mila.pl.


tagi: Mila , wyniki finansowe , wyniki sprzedaży ,