Firma MAKRO Cash&Carry powraca z nową, odświeżoną, elektroniczną formułą Katalogu Wyposażenia Sklepów. Format skierowany jest do klientów zrzeszonych w sieci ODIDO oraz właścicieli niezależnych sklepów.
Katalog prezentuje pełne wyposażenie obiektu handlowego przeznaczonego na sklep spożywczy. Podzielony jest na działy dotyczące różnych elementów, m.in. regałów metalowych, lad i regałów chłodniczych, czy wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej. W najbliższym czasie zostanie uzupełniony również o systemy kasowo-magazynowe i systemy monitoringu do zabezpieczenia lokalu przed kradzieżami. Na wszystkie artykuły z katalogu obowiązują rabaty wypracowane w systemie bonusowym.
Katalog służy również jako narzędzie pracy dla doradców w halach obsługujących klientów zainteresowanych aranżacją sklepów. Co więcej, MAKRO odpowiada na indywidualne zapotrzebowania przedsiębiorców, oferując możliwość pozyskania produktów brakujących w asortymencie.
- Dążymy do poszerzania oferty i chcemy przypomnieć klientom, że MAKRO jako kompleksowy dostawca rozwiązań dla biznesu oferuje także pełne wyposażenie sklepów. Jeśli przedsiębiorca chce kupić urządzenie, którego nie mamy w katalogu, doradca może zwrócić się do mnie lub bezpośrednio do dostawcy z zapytaniem o jego dostępność i wycenę – informuje Marcin Wojciechowski, Kontroler Operacyjny ds. Franczyzy w MAKRO.
Katalog Wyposażenia Sklepów dostępny jest u Doradców Sprzedaży w halach MAKRO.
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.