Z rynku FMCG

Polska smakuje na Światowych Dniach Młodzieży

Wtorek, 26 lipca 2016
Jabłka, mleko, drób i marchew - to produkty, którymi Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi wraz z Agencją Rynku Rolnego wita pielgrzymów z całego świata. Posmakować ich można w Pawilonie Polskim pod Wawelem w ramach kampanii „Poland tastes good”.
Celem kampanii jest przedstawienie uczestnikom Światowych Dni Młodzieży najlepszych polskich produktów i promocja kraju na arenie międzynarodowej. Odbywa się ona pod wspólnym hasłem „Poland tastes good”. To jedno z działań na rzecz stworzenia silnej marki polskiego rolnictwa.

Młodzi pielgrzymi mogą skosztować promowanych produktów w Pawilonie Polskim w Krakowie. Znajduje się on w sferycznychnamiotach pod Wawelem. Dla odwiedzających przygotowano jabłka i soki jabłkowe, marchewki, jogurty oraz kabanosy drobiowe.

Promocja polskiej żywności wysokiej jakości odbywa się też w internecie. Dla każdego z produktów została przygotowana odrębna kreacja – od konkursów poprzez animacje po filmy. Wszystkie łączy wspólna strona internetowa: www.polandtastesgood.com. Przekaz wzmacniają też media społecznościowe. 



źródło: minrol.gov.pl


tagi: Poland tastes good , Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi , Agencja Rynku Rolnego , Światowe Dni Młodzieży ,