Tym samym Żubr kontynuuje przyjętą strategię i wątek z poprzedniej kampanii, w której pojawiły się dwa Żubry. Możemy spodziewać się, że będzie konsekwentnie wspierał swoje piwo w całym sezonie wakacyjnym i w drugiej połowie roku.
- Działania zaplanowaliśmy tak, by płynnie przejść z jednej akcji do kolejnej. W ten sposób, w kluczowym dla nas momencie roku, utrzymujemy wsparcie na najwyższym możliwym poziomie. Fani Żubra mogą, jak zawsze, liczyć na interesujący spot: wartką akcję i zaskakujące, humorystyczne zakończenie oraz dwuznaczne hasło - mówi Łukasz Kling, Junior Brand Manager Żubra z Kompanii Piwowarskiej.
Wersje 30 i 15- sekundowe reklamy pojawią się w TV i social mediach. Za kreację odpowiada agencja PZL, za produkcję dom produkcyjny OTO Film. Udźwiękowieniem zajęło się studio Juice, a postprodukcją Platige Image. Działaniami digital kampanii kieruje agencja Huta 19, a za social media oraz PR odpowiada agencja Tailor Made PR. Kampanię zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia.
Zobacz spot
„Jeśli przerwa między Żubrami, to mała” źródło: kp.pl