Kampanie i Promocje

Jeśli przerwa między Żubrami, to mała. Żubr kontynuuje silne wsparcie w sezonie letnim

Czwartek, 30 czerwca 2016
Żubr rozpoczął kolejną, ogólnopolską kampanię TV pod hasłem: „Jeśli przerwa między Żubrami, to mała”. Akcja do października br. będzie silnie wspierana w mediach.
Tym samym Żubr kontynuuje przyjętą strategię i wątek z poprzedniej kampanii, w której pojawiły się dwa Żubry. Możemy spodziewać się, że będzie konsekwentnie wspierał swoje piwo w całym sezonie wakacyjnym i w drugiej połowie roku.

- Działania zaplanowaliśmy tak, by płynnie przejść z jednej akcji do kolejnej. W ten sposób, w kluczowym dla nas momencie roku, utrzymujemy wsparcie na najwyższym możliwym poziomie. Fani Żubra mogą, jak zawsze, liczyć na interesujący spot: wartką akcję i zaskakujące, humorystyczne zakończenie oraz dwuznaczne hasło - mówi Łukasz Kling, Junior Brand Manager Żubra z Kompanii Piwowarskiej.

Wersje 30 i 15- sekundowe reklamy pojawią się w TV i social mediach. Za  kreację odpowiada agencja PZL,  za produkcję dom produkcyjny OTO Film. Udźwiękowieniem zajęło się studio Juice, a postprodukcją Platige Image. Działaniami digital kampanii kieruje agencja Huta 19, a za social media oraz PR odpowiada agencja Tailor Made PR. Kampanię zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia.

Zobacz spot „Jeśli przerwa między Żubrami, to mała”



źródło: kp.pl


tagi: Kompania Piwowarska , Żubr , jeśli przerwa między Żubrami , to mała ,