Jest to siedemnasta z dwudziestu zaplanowanych hurtowni Selgros w Polsce i trzecia hala Selgros w stolicy. Z tej okazji, na klientów nowej hali czeka szereg atrakcji, w tym wyjątkowe promocje cenowe i nagrody.
W nowej hali na powierzchni około 8.000 m2 zgromadzony został jeden z najszerszych asortymentów na rynku. Artykuły spożywcze i przemysłowe z wszystkich branż są pogrupowane tematycznie i ułożone w łatwo dostępny dla Klientów sposób.
Oferta Selgros obejmuje zarówno produkty spożywcze, chemię gospodarczą, jak i artykuły przemysłowe oraz odzież. Na położonym centralnie „Rynku artykułów świeżych” wydzielono osobne, znakomicie zaopatrzone strefy, gdzie można kupić: świeże owoce i warzywa, które przechowujemy w zamkniętych pomieszczeniach o stałej temperaturze 8°C, tradycyjnie najlepszej jakości mięso z własnego rozbioru oraz niezmiennej jakości świeże ryby i owoce morza. Na kupujących czekają także świetnie zaopatrzona hala nabiałowa, lodówki z wędlinami i stoisko ze świeżym pieczywem z własnego odpieku.
Kilka miesięcy temu, w Selgros, wprowadzono do sprzedaży również dwie profesjonale marki własne – Transgourmet Quality oraz Transgourmet Economy. Produkty obu marek skierowane są do klientów gastronomicznych i charakteryzują się doskonałą jakością w konkurencyjnych cenach. Dzięki audytom niezależnych instytucji jakość produktów utrzymywana jest na najwyższym poziomie.
Z okazji otwarcia nowej hali w Warszawie Selgros przygotował dla swoich Klientów wiele atrakcji, z których najważniejszą jest rewelacyjna promocja cenowa. Dodatkowo 21 czerwca oraz przez kolejne dwa weekendy co pięćdziesiąte zakupy będą gratis, a co setne zostaną nagrodzone odtwarzaczem Blu-ray.
– Cieszymy się, że otwieramy trzecią hurtownię w Warszawie – mieście, które daje tak wielkie możliwości. – mówi Cezary Furmanowicz, dyrektor działu marketingu Selgros. – Wierzymy, że nasze profesjonalne podejście do handlu i bogata oferta produktów najwyżej jakości w korzystnych cenach spotka się z zainteresowaniem wielu klientów. – dodaje Furmanowicz.
Wyposażenie techniczne nowej hali oraz dobrze wyszkolony personel zapewniają klientom wysoki komfort zakupów. W warszawskiej hali docelowo będzie zatrudnionych około 220 pracowników.
Uroczystego otwarcia hali dokonał Alexander Orlowski - Prezes Transgourmet Polska Sp. z o.o. Dyrektorem nowej warszawskiej hali został Włodzimierz Owczarski.
Budowa nowej hali Selgros Cash&Carry w Warszawie zajęła nam rekordowo krótki czas - zaledwie 6 miesięcy. Generalnym wykonawcą inwestycji była firma KKBud Sp. z o.o. Z kolei wnętrza warszawskiej hali wykonano według projektu firmy Interstore Design. Budowę w całości zrealizowały polskie firmy, które w swoim działaniu opierały się na doświadczeniu zdobytym w trakcie budowy i modernizacji pozostałych hal Selgros Cash&Carry w Polsce.
Jak zostać Klientem Selgros?
Osoby prowadzące działalność gospodarczą otrzymują od Selgros Kartę Klienta uprawniającą do dokonywania zakupów. Karta uprawnia do wejścia na teren hali dwie osoby (posiadacza karty i osobę towarzyszącą).
Aby otrzymać Kartę Klienta, wystarczy wypełnić i wysłać formularz rejestracyjny na stronie internetowej www.selgros.pl (gotowe karty po weryfikacji danych zostaną wysłane pocztą na podany przez klienta adres w ciągu 7 dni roboczych od daty zgłoszenia) lub osobiście zgłosić się do Działu Obsługi Klienta hali i przedstawić dowód tożsamości oraz podać numer REGON lub NIP.
tagi: selgros , cash & carry , hurtownia , warszawa , hala , fmcg , hurt i detal ,
Transakcja sprzedaży obejmowała portfolio sześciu dużych...
Dzisiaj, na terenie zakładu produkcyjnego Grupy MLEKOVITA w...
Ponad 7,8 mln zł spółka przeznaczyła na dywidendę dla...
Wykonawcy muszą się przygotować na problemy z...
Sprawdź kod PKD swojej działalności i otrzymaj dofinansowanie...
Obok konkurencji z Ukrainy są nim także liczni pośrednicy...
Zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna...
Z danych udostępnionych przez Ministerstwo Finansów, w...