Arkadiusz Milik jako Ambasador Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, w którym sam brał udział jako dziecko, wspiera działania komunikacyjne i reklamowych XVI edycji Turnieju. Piłkarz wystąpił już w spocie reklamowym, w którym udzielał wsparcia i dobrych rad swoim młodszym kolegom – uczestnikom Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, tuż przed Wielkim Finałem rozgrywek, który odbył się 2 maja na Stadionie PGE Narodowym. Teraz to dziecko w imieniu uczestników Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” zagrzewa całą reprezentację Polski do walki.
Komentarz małego kibica towarzyszy przygotowaniom Arkadiusza Milika w szatni, tuż przed wyjściem na murawę. Chłopiec podkreśla, jak ważne jest zaangażowanie i wiara we własne możliwości, w jego głosie słychać dumę z drużyny narodowej.
W reklamie wykorzystane są również ujęcia obrazujące zeszłoroczny Wielki Finał Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”. Natomiast w finalnej scenie spotu obok Ambasadora Turnieju wystąpiło sześcioro uczestników ubiegłorocznej edycji rozgrywek o Puchar Tymbarku: Milena, Kinga, Zuzia, Maciek, Przemek oraz Marcel. To już czwarty spot reklamowy promujący Turniej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, w którym wystąpił Arkadiusz Milik, pierwsze dwie reklamy miały emisję rok temu.
Arkadiusz Milik jest oficjalnym Ambasadorem Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” od 2015 roku, kiedy podpisał pierwszą umowę z firmą Tymbark – głównym sponsorem rozgrywek. Ten rok jest szczególny dla Tymbarku, ponieważ mija dokładnie 10 lat od kiedy marka sponsoruje rozgrywki Turnieju, a jednocześnie obchodzi jubileusz 80 lat istnienia, co zostało zaakcentowane w spocie reklamowym.
Tymbark zaprasza do zapoznania się ze spotem w serwisie YouTube:
https://www.youtube.com/watch?v=s7u1dDBQxcc
źródło: maspex.com