Kampanie i Promocje

Najlepsi Kibice w historii wznoszą toasty za zwycięstwo biało-czerwonych

Środa, 01 czerwca 2016
Rusza kolejna odsłona kampanii piwa Tyskie
Mazur i Mecenas uroczyście oświadczają, i słowa zamierzają dotrzymać, że na czas piłkarskiego święta będą kibicować naszym. Niektórzy obywatele zapewne dostrzegli już inne niż zwykle puszki i butelki piwa Tyskie, a także biało-czerwone flagi, dołączone przy zakupie złotego trunku. Najlepsze jednak wciąż przed nami. Premiera kolejnych przygód dezerterów i najlepszy toast w historii, jaki planują wznieść kibice.

Kolejna odsłona spotu to kontynuacja kampanii „Tyskie – najlepsze w naszej historii”. Tym razem losy Mazura i Mecenasa przypominają gorącą relację prosto z piłkarskiego boiska. Ucieczkę dezerterów przed Oberlejtnantem Von Steinem relacjonuje komentator, a z opresji jak zawsze wybawia ich najlepsze piwo Tyskie, które dezerterzy, tradycyjnie już, wiozą w swej Tyskonetce. W finałowej scenie wraz z tłumem kibiców Mazur i Mecenas wznoszą toast – „Za piłkę! Za kibiców! Za zwycięstwo!”.

Najlepsza kampania w naszej historii

Telewizyjna premiera spotu zaplanowana jest na 30 maja. Łącznie widzowie będą mogli zobaczyć aż dziewięć spotów, w tym siedem dedykowanych poszczególnym sieciom handlowym. Działania promocyjne obejmują także wprowadzenie limitowanej serii opakowań z toastami oraz szeroką promocje w punktach sprzedaży. Na sklepowych półkach już można znaleźć dedykowane etykiety: „Za zwycięstwo!” ,„Za emocje!”, „Za gola w ostatniej minucie!”, „Za tyle goli, ile strzałów!”, „Za obronę przez atak!” - to tylko niektóre z 21 propozycji zagrzewających do gry haseł. Etykiety zyskały także nowy, biało-czerwony kolor, wizerunek Mazura i Mecenasa oraz hasło „Najlepsi kibice w historii, dla biało czerwonych, przy Tyskim. Najlepszym w naszej historii”. Tradycyjnie dla kibiców przygotowane zostały także biało-czerwone flagi Tyskiego dodawane do wielopaków. Tyskie w limitowanym opakowaniu dostępne jest w puszkach, butelkach oraz wielopackach. Kampania obejmuje także materiały OOH oraz działania w digitalu. Na fanpagu Tyskiego na Facebooku, na kilka dni przed meczami naszych, pojawią się filmiki, w których Mazur i Mecenas będą zagrzewać do kibicowania. Wprawianie się w dopingowaniu zaś ruszy już 10 czerwca podczas akcji specjalnej w Warszawie.

Najlepszy toast w naszej historii

W dniu otwarcia piłkarskiego turnieju, Mazur i Mecenas zwołają obywateli do wzniesienia najlepszego toastu w historii. W Klubie Harenda Tyskie zorganizuje wydarzenie, podczas którego Mazur i Mecenas przeprowadzą „kibicowską” rozgrzewkę. Każdy z uczestników otrzyma w prezencie kufel zimnego piwa do wzniesienia najlepszego toastu w historii. Na wieczór zaplanowany został także koncert zespołu DIXIELANDERS oraz dezerterskie ognisko. Podczas imprezy zbierane będą także toasty dla naszej drużyny. Każdy kto będzie chciał dodać biało-czerwonym otuchy, wesprzeć ich w boju czy wyrazić uznanie będzie mógł, specjalnie dla nich, stworzyć swój autorski toast lub własnoręcznie podpisać się pod jednym z przygotowanych przez  Mazura i Mecenasa. Jeszcze tego samego wieczoru, wszystkie zebrane toasty, zostaną wysłane do naszych, do Francji, by zagrzać ich do walki przed pierwszym meczem.

Najlepsza kompania w naszej historii

Kompania Tyskiego prezentuje się następująco: plan ucieczki Mazura i Mecenasa, jak i skrupulatny pościg Von Steina odmalowała agencja Bardzo. Kinematograf, który uchwycił ich zmagania należy do duetu KONQUBINAT, zaś produkcją zajęła się Papaya Films, udźwiękowieniem studio JUICE. Materiał wzięło następnie w obroty Studio Televisor. Pościg śledzić można w Internecie dzięki agencji Saatchi&Saatchi. Zaś za medialne oblicze dezercji odpowiadają: dom mediowy Zenith Optimedia oraz agencja Q&A Communications.



źródło: kp.pl


tagi: Kompania Piwowarska , Tyskie , kampanii , Tyskie najlepsze w naszej historii ,