Z rynku FMCG

Królewskie wraz z konsumentami stworzyło mapę nieoficjalnej Warszawy

Wtorek, 31 maja 2016
Królewskie, jedna z najsilniejszych marek regionalnych w kraju zaprosiło mieszkańców Warszawy do odkrywania autentycznej stolicy. W konkursie, który ruszył w marcu 2016 r. i trwał 9 tygodni, mieszkańcy zgłosili ponad 800 wyjątkowych miejsc. Wiele z nich to lokalizacje, o których milczą oficjalne przewodniki. Wkrótce najciekawsze z nich przedstawi Gazeta Stołeczna w specjalnym przewodniku, którego wydanie zaplanowane jest na czerwiec 2016 r.
Główną nagrodą w konkursie był lot widokowy helikopterem nad Warszawą. Miasto z innej perspektywy podziwiali autorzy trzech najciekawszych zgłoszeń, a miejsce w helikopterze zapewniły im: mural “Syn ulicy” upamiętniający barda Warszawy - Stanisława Grzesiuka; dom-pracownia na Saskiej Kępie, gdzie podczas wizyty w Warszawie mieszkał Picasso oraz “Broodlyn” - park, w którym na małej górce stoją duże białe litery tworzące napis “Bródno”. Opisy wszystkich zgłoszonych w konkursie miejsc są dostępne na konkursowej stronie www.mojawawa.krolewskie.pl.

Nasz konkurs był zaproszeniem do odkrycia Warszawy znanej tylko tym, którzy tu żyją na co dzień. Chcieliśmy zainspirować do odkrywania autentycznego oblicza stolicy i jej dzielnic oraz pokazać, co sprawia, że Warszawa jest wyjątkowa i bliska sercom mieszkańców. - mówi Anna Paciejewska, Kierownik Marki Królewskie – Aktywacja była elementem najnowszej kampanii Królewskiego, w której marka przedstawia się bardzo lokalnie i mówi o unikalności poszczególnych dzielnic miasta. Efekty aktywacji potwierdzają, że mieszkańcy Warszawy są naprawdę dumni ze swojego miasta i swoich dzielnic.

Królewskie buduje bliskość z mieszkańcami Warszawy i okolic. Jako jeden z symboli miasta czuje się też odpowiedzialne za kultywowanie lokalnych tradycji. Taki cel przyświeca także nowemu wariantowi Królewskiego, który pojawił się na rynku w maju 2016 r. Królewskie Niefiltrowane ma przypominać o smakach dawnej Warszawy i inspirować do odkrywania jej bogatej przeszłości.  

Za kreację odpowiada agencja JUST, działania w kanale digital prowadzi Point of View, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się MediaVest, a PR prowadzi agencja Roots PR.



tagi: Królewskie , browar , piwo , mapa , Warszawa ,