Konkursy i loterie

Nie lada degustacja. Aktywacja konsumencka Żywca

Czwartek, 19 maja 2016
Piwo jasne! Piwo ciemne! – wołał niegdyś steward w pociągu ekspresowym, pchając wózek brzęczący butelkami. W sklepie czy barze nikt nawet nie pytał, jakie piwo sobie życzysz. Było jasne, czasem ciemne. Szczęście, jeśli było zimne. Te czasy minęły jednak bezpowrotnie. APA, Bock, Marcowe, a może pszeniczne Białe? Żywiec zaprasza na NIE LADA DEGUSTACJĘ.
Dziś cały piwny świat stoi przed nami otworem, oferując szeroki wybór gatunków, stylów i wariantów, z pośród których każdy znajdzie coś dla siebie. APA, Białe, Marcowe, Porter, Bock lub Saison – to sześć gatunków od Żywca, od których można rozpocząć przygodę ze smakowaniem piwnych specjalności. Zachęca do tego nowa aktywacja marki pn. NIE LADA DEGUSTACJA, w której Żywiec zaprasza do spróbowania swoich piw gatunkowych. 

NIE LADA DEGUSTACJA to konkurs skierowany do pełnoletnich konsumentów. Codziennie wygrać w nim można 100 różnych szklanek dedykowanych 6 stylom piwnym. Odpowiednie szkło wydobywa bowiem z piwa pełnię smaku i aromatu, i jest dopełnieniem degustacji.

Zadanie konkursowe polega na przesłaniu - za pomocą strony www.zywiec.com.pl - zdjęcia zrobionego podczas degustacji jednego z piw gatunkowych Żywca. Zgłoszenia można nadsyłać do 22 czerwca.

Aktywacji towarzyszy kampania telewizyjna, w ramach której emitowanych jest sześć 15-sekundowych spotów. Każdy dedykowany jest jednej piwnej specjalności od Żywca i prezentuje najważniejsze cechy danego tego piwa. Konkurs wspierany jest również szeroką kampania display, silną komunikacją na Facebooku oraz działaniami w punktach sprzedaży (materiały POS).

Za kreację kampanii i spotów oraz działania digital i social odpowiada agencja GONG. Działania BTL  prowadzi agencja JUST, a komunikację PR – agencja ROOTS PR.


tagi: Żywiec , nie lada degustacja , aktywacja konsumencka Żywca ,