Kampanie i Promocje

Kampania reklamowa kosmetyków Cashmere

Środa, 18 maja 2016
Ruszyła wiosenna kampania reklamowa CASHMERE, innowacyjnych kosmetyków premium w portfolio firmy Dax Cosmetics.
Kampania ma charakter produktowo-wizerunkowy. Promuje świetnie przyjętą przez rynek nowość – fluid-bazę CASHMERE Make-up Blur Maxi Cover oraz bestsellerową bazę wygładzającą CASHMERE Secret, o niesłabnącej od ponad 10 lat doskonałej reputacji wśród konsumentek.

Kampania w prasie, która dotrze do 3,5 mln kobiet, obejmuje szereg tytułów kobiecych, m.in. Uroda Życia, Pani, Zwierciadło, In Style, Elle, Gala, Wysokie Obcasy. W wybranych tytułach pojawią się wklejki próbek, dzięki którym kilkaset tysięcy kobiet będzie mogło wypróbować kosmetyki Cashmere, będące podstawą trwałego i pięknego makijażu. Planowane są także działania PR w prasie i internecie oraz działania w social mediach.

Celem kampanii jest budowa wizerunku CASHMERE jako marki premium i dalszy wzrost jej rozpoznawalności oraz stworzenie możliwości przetestowania kosmetyków, które są cenione nie tylko przez dotychczasowe ich użytkowniczki, ale także przez profesjonalistów wizażu.

www.cashmere.pl



tagi: Dax Cosmetics , Cashmere , kosmetyki ,