Kategorie produktów

Hochlander – nowe, wyjątkowe odkrycie!

Środa, 11 maja 2016 HURT & DETAL Nr 05/123. Maj 2016
Hochland Polska wprowadza na rynek unikalny wariant serów żółtych o nazwie Hochlander. Na temat rynku serów żółtych i ich znaczenia w codziennej diecie rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska.
Czy warto inwestować w sery żółte?

Zdecydowanie tak, sery żółte to największa kategoria na rynku sera, zdaniem ekspertów jej wartość roczna przekracza 2 mld zł. Dodatkowo kategoria ta zdominowana jest przez plastry żółte, które stanowią 53% całości i w skali roku dynamicznie rosną o plus 9%.

Co jest najważniejsze dla konsumenta przy wyborze sera?

W procesie wyboru sera żółtego najważniejszy jest zdecydowanie typ sera i jego smak. Badania rynkowe wyraźnie pokazują, że konsumenci kierują się także marką sera żółtego, ale to już w następnej kolejności. Natomiast dla wielu synonimem wysokiej jakości sera żółtego są duże dziury.

Czyli dziury w serze charakteryzują smak?

Można tak powiedzieć. Przykładowo sery gouda, czy edamski mają kremowy smak, natomiast maasdamer czy też emmentaler mają dziury i do tego wyrafinowany słodko-orzechowy smak.

Czy możliwe jest, żeby ser z dziurami miał kremowy smak?

Oczywiście, że tak i naszą odpowiedzią na to pytanie jest właśnie Hochlander, który ma wszystkie zalety żółtego sera w jednym wariancie, czyli kremowy smak i dziury. To wyjątkowy produkt, pod najbardziej znaną marką serów w Polsce, czyli pod marką Hochland. To jednocześnie odpowiedź na potrzeby konsumentów właśnie poprzez smak i oczkowanie. I wreszcie nie bez znaczenia jest fakt, że Hochlander stanowi dodatkowe urozmaicenie całej kategorii.

Dlaczego Hochlaner to niepowtarzalna oferta na rynku?

Przemawia za tym kilka aspektów. To unikalny produkt w najważniejszej kategorii serowej, jednocześnie sygnowany najbardziej znaną marką serów w Polsce. Dodatkowo to rozwiązanie, którego oczekują konsumenci, czyli kremowy smak i duże dziury. Wreszcie to produkt z dużą przewagą konkurencyjną, bowiem jest „bez konserwantów”, „bogaty w wapń”, czyli zgodny z trendami konsumenckimi. Warto podkreślić też, że wyróżniające się opakowania naszej nowości zdecydowanie zachęcają do zakupu. Krótki opis smaku na opakowaniu pozwala konsumentowi na szybkie zapoznanie się z podstawową charakterystyką sera, a jednocześnie zwiększa wyróżnialność. Dodatkowym atutem są soczyste kolory opakowania i apetyczna propozycja podania smakowitych serów.

Hochland Polska już od kilkunastu lat jest partnerem programu „Moje Dziecko Idzie do Szkoły”, który skierowany jest do dzieci w wieku wczesnoszkolnym, ich rodziców i opiekunów. W ubiegłorocznej edycji Programu promowane były właśnie sery żółte Hochland, dlaczego?

Sery żółte to idealny składnik wartościowych śniadań. A to właśnie śniadanie powinno być najobfitszym posiłkiem w ciągu dnia, zarówno ucznia, jak i osoby dorosłej. Wapń to jeden z najważniejszych pierwiastków, a jego odpowiednia ilość w diecie to niezbędny warunek zdrowych kości, prawidłowego wzrostu i pełnej harmonii organizmu. Jego niedobór to groźba ciągłego zmęczenia, wad kręgosłupa i osteoporozy. Żeby zapewnić organizmowi odpowiednią dzienną dawkę wapnia, musielibyśmy wypić prawie litr mleka, zjeść prawie kilogram twarogu, albo... zjeść 4 plasterki sera żółtego Hochland! Sery Hochland są pełnowartościowym źródłem wapnia, prostym w użyciu i przede wszystkim pysznym. Celem programu jest podniesienie poziomu wiedzy rodziców i opiekunów na temat wybranych elementów zdrowego stylu życia, uświadomienie rodzicom i opiekunom ich roli w kształtowaniu prawidłowych nawyków prozdrowotnych, przekonanie ich o słuszności podejmowanych działań profilaktycznych w domu i środowisku szkolnym oraz zainteresowanie zdrowiem własnych dzieci i czynnikami wpływającymi na jego zachowanie.

Realizacja programu pozwala na zwrócenie uwagi rodziców na istotne sprawy dotyczące zdrowia ich dzieci i przyczynia się do poszerzenia wiedzy rodziców i podniesienia ich świadomości prozdrowotnej. Program cieszy się dużym zainteresowaniem nauczycieli i rodziców oraz jest chętnie realizowany w różnych formach pracy z dziećmi.

Dziękuję za rozmowę.
Monika Kociubińska




tagi: Hochland Polska , Hochlander , Jacek Wierzykiewicz ,