Nie trzeba nikogo przekonywać, że piłka nożna to jedna z najbardziej popularnych dyscyplin sportowych w Polsce
1. Kibice kochają futbol za piękno i emocje, jakich dostarcza. Zbliżające się Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2016™ to niewątpliwie święto sportu i okazja do podziwiania najlepszych drużyn i zawodników, w tym drużyny polskiej. Zapewne niejeden kibic niecierpliwie skreśla kartki w kalendarzu w oczekiwaniu na 10 czerwca, kiedy to na Stade de France rozpocznie się inauguracyjny mecz.
Etap pierwszy - obejrzyj mecz Polaków na żywoAby uprzyjemnić czas oczekiwania na najważniejsze tego roku wydarzenie piłkarskie, marki Carlsberg oraz Okocim przygotowały specjalną akcję konkursową dla klientów sklepów Lidl. W pierwszym etapie akcji w dniach od 29 kwietnia do 15 maja wystarczy dokonać zakupów w sklepie Lidl na minimum 60 zł, w tym cztery sztuki piwa Carlsberg lub/i Okocim w dowolnym miksie opakowaniowym. Następnie należy wysłać sms na numer 70908 o treści: „LidlEuro.Nr paragonu.” i odpowiedzieć na pytanie: Jaki toast wznosisz za naszą reprezentację na UEFA Euro 2016™? Na uczestników konkursu czeka 50 podwójnych zaproszeń na grupowy mecz reprezentacji Polski.
Etap drugi – kolekcjonerski magazynMożliwość wygrania biletów na mecz z udziałem Polaków to nie jedyna atrakcja w ramach akcji Carlsberg, Okocim i Lidl. W drugim jej etapie, który potrwa od 16 maja do 30 czerwca, przy zakupie piwa obu marek kibice otrzymają w kasie Lidl magazyn „Przewodnik po EURO 2016” przygotowany przez najbardziej popularne czasopismo piłkarskie „Piłka Nożna”.
Będzie to wyjątkowy 32 - stronicowy magazyn dedykowany UEFA EURO 2016™. Kibice znajdą w nim wiele przydatnych informacji organizacyjnych, takich jak: najważniejsze fakty UEFA EURO 2016™, niezbędnik telewizyjny i turystyczny, terminarz rozgrywek, przewodnik po wszystkich Fan Zone we Francji. Dzięki magazynowi będzie można także poszerzyć wiedzę na temat historii mistrzostw, zespołów i zawodników, w tym przeczytać alfabet kadry Adama Nawałki, poznać składy wszystkich finalistów, sylwetki trenerów, zobaczyć prognozy wyników oraz zyskać kolekcjonerskie plakaty.
Największa akcja z myślą o polskich kibicachWspólna akcja Carlsberg i Okocim dla klientów Lidl wpisuje się w strategię obu marek, która odzwierciedla się w ich silnym zaangażowaniu we wspieranie piłki nożnej na poziomie partnerstwa międzynarodowego oraz lokalnego.
„Marka Carlsberg jako oficjalny partner UEFA EURO 2016™ chce umożliwić przeżywanie wielkich emocji sportowych kibicom z Polski. Dzięki akcji konkursowej realizowanej wspólnie z naszym partnerem handlowym, sklepami Lidl, zapraszamy wielbicieli futbolu nie tylko do zabawy umilającej oczekiwanie na rozpoczęcie mistrzostw, ale także umożliwiamy zobaczenie tej wyjątkowej imprezy i poczucie emocji, które najsilniej wybrzmią na trybunach stadionu.” – powiedziała Aleksandra Owczarz, Junior Brand Manager Carlsberg.
„Dwa lata temu marka Okocim uzyskała status Oficjalnego Sponsora Piłkarskiej Reprezentacji Polski. Obecnie, podczas mistrzostw UEFA EURO 2016™, chcemy wspierać polską drużynę w sportowej walce do końca oraz dostarczać polskim kibicom niezapomnianych wrażeń zarówno przed telewizorami, jak i na stadionie.” – dodał Maciej Banaszkiewicz, Brand Manager Okocim.
„UEFA EURO 2016™ to bez wątpienia jedno z największych wydarzeń sportowych w Europie, które gromadzi przez telewizorami, na stadionach i w strefach kibica tysiące miłośników piłki nożnej. Podczas tego sportowego święta nie może zabraknąć Lidla, który chętnie angażuje się w sportowe inicjatywy. Dla fanów futbolu, który porusza więcej serc, niż jakakolwiek inna dyscyplina, przygotowaliśmy wspólnie z marką Carlsberg oraz Okocim bilety na mecz polskiej reprezentacji, podczas którego emocje z pewnością będą niezapomniane.” – podkreśla Anna Biskup, PR Manager, Lidl Polska
Szczegółowy regulamin konkursu jest dostępny na stronie
www.smolar.pl.
1Źródło: Sponsoring monitor 2014, raport roczny, ARC Rynek i Opinia, styczeń 2015 r.