Kampanie i Promocje

T:ROKO JUST FRUIT z nową lifestylową kampanią oraz klawiaturą ROKOmoji dla smartfonów!

Czwartek, 28 kwietnia 2016
Aż osiemdziesiąt piktogramów i gifów Emoji w kształcie butelki Roko będą mieli do dyspozycji na swoich telefonach użytkownicy systemów operacyjnych Android, którzy pobiorą za darmo z platformy Google Play aplikację RokoMoji. Klawiatura RokoMoji jest częścią nowej kampanii lifestylowej promującej napój Roko Just Fruit, należący do koncernu Zbyszko, producenta napojów oraz wód mineralnych.
– Kampania ROKOmoji opiera się na koncepcji spersonalizowanych emotek Emoji, które używane są w codziennej komunikacji nie tylko przez grupę docelową napoju ROKO JUST FRUIT. Chcemy aby młode pokolenie przekazywało i pokazywało emocję dzięki klawiaturze ROKOmoji – mówi Mateusz Bojanowski z agencji CreativeHarder Group, odpowiedzialny za strategię oraz realizację kampanii.
 
Ambasadorką kampanii została znana youtuberka – Olciiak – Aleksandra Furka. Dodatkowo aplikację będą promować gwiazdy polskiego Internetu: Mamiko, iHanio, PoProstuPatryk, Alex Mandostyle, etc.

Klawiatura ROKOmoji związana jest ściśle z konkursem promocyjnym (www.rokomoji.pl), w którym do wygrania jest 100 ROKO boksów. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy kupić napój ROKO JUST FRUIT,  zrobić zdjęcie paragonu i przesłać go razem z formularzem na landing page konkursu.

Marka ROKO JUST FRUIT od grudnia 2015 roku prowadzi również komunikację na Snapchat pod nazwą ROKOFRUITS. Profil codziennie ogląda około 1,5 tysiąca osób.

Kampania ROKOmoji potrwa do końca czerwca 2016 roku.

Aplikacja do pobrania: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.smartmobilehouse.r_moji 
Landing page konkursu promocyjnego z paragonami: www.rokomoji.pl
Film: https://www.youtube.com/watch?v=Db6bW0B9vEQ



tagi: Zbyszko , Roko Just Fruit , kampania lifestylowa , ROKOmoji , smartfon , aplikacja ,