Nowości

Nowy design napojów JUPIK

Poniedziałek, 25 kwietnia 2016
JUPIK – napój dla dzieci produkowany przez HOOP Polska wprowadza nowy design swoich opakowań. Nowe etykiety trafią na wszystkie warianty napojów i wód smakowych. Przy okazji producent wprowadza do oferty nowy smak – Pomarańcza z 20% zawartością soku.
Nowy design opakowań z  powodzeniem przyjął się już na rynkach Czech i Słowacji gdzie spółka matka HOOP Polska – Grupa Kofola przeprowadziła redesign marki w 2013 r.

Nowa szata graficzna JUPIKa została zaprojektowana przez słowackie studio PERGAMEN. Oryginalny, rysunkowy i zabawny design został od razu zauważony na świecie zdobywając nagrody w prestiżowych konkursach designu produktowego: RedDot Design Award 2013 oraz Gold Pentaward 2013.

Odświeżona linia Jupik to dzisiaj pieć wariantów smakowych napojów nie zawierających konserwantów: cherry cola, multivitamina, pomarańcza, jabłko, truskawka i jabłko oraz cztery warianty wód smakowych: cytryna, jabłko, malina, truskawka. Wszystkie napoje z serii Jupik mają obniżona kalorycznosć dzieki zastosowaniu naturalnego słodzika – stewii.



źródło: hoop.pl


tagi: Hoop Polska , JUPIK , napój , desing , opakowanie ,