Znane już konsumentom „Ż” z kampanii Żywca „Chce się Ż” rośnie do potęgi! Ruszyła aktywacja „Ż do kwadratu” - innowacyjna akcja digitalowa Żywca, której centrum stanowi interaktywny film i konkurs z oryginalnymi nagrodami.
- Żywiec kolejny raz stawia na komunikację w Internecie. W aktywacji „Ż do kwadratu” zapraszamy ludzi do interakcji z marką i proponujemy im spróbowanie życia, jakiego nie znają. Bo w Ż zawsze warto próbować czegoś nowego – mówi Bartosz Gąsiorowski, kierownik marki Żywiec.
„Ż do kwadratu” to interaktywna strona internetowa, połączona z konkursem z atrakcyjnymi i oryginalnymi nagrodami. Wchodząc na www.zdokwadratu.pl, zobaczymy film złożony z różnych scenek z życia. Klikając w przycisk “Ż do kwadratu” możemy potęgować rozwój scen na ekranie. Scenek jest 28, żeby pokazać, że żyć można na wiele sposobów. Wśród nich jest 6 ujęć, które prowadzą do konkursu. Uczestnik może wybrać, czy chce żyć jak krytyk kulinarny, król, komentator sportowy, prezenter TV, gwiazda rocka czy aktor. Po wybraniu interesującego nas stylu życia dostajemy zadanie, w którym musimy wcielić się w dany zawód i w kreatywny sposób zaprezentować swoje umiejętności z nim związane.
Zwycięzcy konkursu Żywca będą mogli wcielić się w konkursowe postacie w prawdziwym życiu. Każde z 6 zadań ma adekwatną nagrodę. Ich zdobywcy będą mogli np. poprowadzić serwis pogodowy, jako aktor zagrać w teatrze, czy poczuć się jak król i zamieszkać w zamku. Dodatkowo zgarną po 3 tys. zł wynagrodzenia.
Aktywacja “Ż do kwadratu” jest rozwinięciem komunikacji „Chce się Ż”, w której litera Ż symbolizuje zarówno życie, jak i markę Żywiec. Teraz konsumenci mogą doświadczyć jak smakuje życie do potęgi.
Koncept aktywacji został opracowany i przygotowany przez agencję Ogilvy & Mather a wdrożony i wyprodukowany z agencją Gong. Za działania PR dla marki Żywiec odpowiada agencja Roots PR. Planowanie i zakup mediów – dom mediowy MediaVest.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.