Advertisement

Kampanie i Promocje

Wystartowała kampania promująca produkty marki Spichlerz Rusiecki

Poniedziałek, 18 kwietnia 2016
Ogólnopolska kampania pod hasłem „Zawsze coś dobrego pod ręką!” promuje produkty marki Spichlerz Rusiecki – konserwy mięsne, pasztety, smarowidła. Kampania wystartowała 15 kwietnia i potrwa do końca maja.
„Zawsze coś dobrego pod ręką!” to hasło pierwszej ogólnopolskiej kampanii promującej produkty marki Spichlerz Rusiecki.  Komunikacja obejmuje ATL – spoty TV pojawią się w największych stacjach telewizyjnych i ich kanałach tematycznych, prasę oraz Internet, w tym social media.

Zaplanowane zostały także działania w sieciach handlowych, gdzie klienci zachęcani będą do degustacji produktów Spichlerza Rusieckiego.

Tradycja i sentyment do dawnych czasów

– Komunikacja marki Spichlerz Rusiecki skierowana jest do wszystkich, którzy cenią sobie dobry smak i skład produktu, przygotowany według tradycyjnej receptury. To właśnie głęboko zakorzeniona w DNA marki tradycja sprawia, że produkty Spichlerza wpisują się w coraz mocniejszy trend konsumencki, polegający na powrocie do korzeni, sentymencie do lat dziecięcych, tego, co było kiedyś oraz dawnych smaków – mówi Piotr Pękala, product manager w Pamapol.

Dodatkowo komunikacja Spichlerza Rusieckiego podkreśla mnogość sytuacji do konsumpcji. Łatwe do przechowywania i wygodne opakowanie, umożliwia zabranie produktu ze sobą, niezależnie czy będzie to wyjazd weekendowy czy wakacje. Produkty Spichlerza Rusieckiego idealnie sprawdzą się także jako przekąska w ciągu dnia pracy, domowy zapas „na czarną godzinę” lub wizytę niespodziewanych gości – jednym słowem Spichlerz Rusiecki to dobry tradycyjny smak, który można mieć zawsze pod ręką.

Wyjątkowa receptura, tradycyjne wekowanie

Marka Spichlerz Rusiecki skoncentrowana jest na produktach i przetworach mięsnych, obecnie dostępne są następujące linie produktowe: konserwy mięsne np. mięsiwo w sosie własnym, kiełbasy, pasztety i smalce.

Produkty z kurczaka i indyka spod znaku Spichlerza Rusieckiego to innowacja na tle pozostałych produktów z tej kategorii – charakteryzują się wysoką zawartością mięsa (80%) oraz unikalną recepturą, wolną od ulepszaczy smaku, glutaminianu sodu i fosforanów. Sprawdzają się nie tylko jako tradycyjne dodatki do kanapek, ale również w roli nowoczesnego dodatku do lekkich domowych sałatek.

Właścicielem marki Spichlerz Rusiecki jest Grupa Pamapol S.A. – czołowy polski producent konserw mięsnych w słojach.  

Zobacz spot TV: https://www.youtube.com/watch?v=EEDk4z5Zn5A



tagi: Spichlerz Rusiecki , kampania , Zawsze coś dobrego pod ręką ,