W spocie mamy okazję przyjrzeć się porankowi, jaki wielu z nas zna zapewne z własnych doświadczeń. Dzieci chętnie pospałyby jeszcze dłużej, rodzeństwo przekomarza się między sobą, panuje lekko nerwowa, ale rodzinna atmosfera. Płatki na śniadanie to szybki i pewny sposób na dostarczenie potrzebnej dawki energii, którą każdy wykorzystuje po swojemu w ciągu całego dnia pełnego aktywności. Dowodem na to, że Mlekołaki smakują dzieciom, są dwie puste miseczki, które zostają na stole. Pyszne i pożywne śniadanie to z kolei gwarancja ich udanego dnia.
Spot koncentruje się na komunikacji głównego benefitu produktu – Mlekołaki zawierają minerały tylko z natury. Pochodzą one z wyselekcjonowanych składników – pełnego ziarna i wysokiej jakości kakao lub aromatycznego cynamonu.
Uzupełnieniem kampanii są billboardy sponsorskie dedykowane nowości w portfolio marki – cynamonowym kwadracikom, Mlekołakom Cinisy. Równocześnie w sklepach trwa sampling Cinisów: małe opakowania nowego smaku są dołączane do zakupu znanych i lubianych Mlekołaków Choco Kulek, Choco Muszelek oraz do płatków Corn Flakes od Lubelli.
Spot:
https://www.youtube.com/watch?v=GeijWrMiML0
źródło: maspex.com