Pod nazwą „Pora na Koral” rozpoczęła się akcja konsumencka jednej z najpopularniejszych marek lodów w Polsce, P.P.L Koral.
Wiosenna aura sprzyja producentom lodów. W wielkanocny poniedziałek ruszył wielki, ogólnopolski konkurs fotograficzny producenta lodów z Nowego Sącza. Jego celem jest zwrócenie uwagi na bogatą ofertę nowości wśród lodów impulsowych Koral w sezonie 2016 oraz wsparcie sprzedaży produktów firmy. Wraz ze startem konkursu uruchomiona została intensywna kampania reklamowa, prowadzona w telewizji, radio oraz w Internecie.
Konkurs „Pora na Koral” adresowany jest do wszystkich konsumentów, ze szczególnym uwzględnieniem grupy docelowej, jaką jest młodzież. Akcja nawiązuje do hasła marki „Zawsze jest pora na lody Koral”. Zabawa zaplanowana jest na 12 tygodni , co oznacza 12 tematów konkursowych. W każdy poniedziałek na stronie
www.poranakoral.pl odkrywane jest nowe wyzwanie fotograficzne dla konkursowiczów. Każdy tydzień to kolejna okazja na zdobycie atrakcyjnych nagród. Po zakończeniu akcji spośród wszystkich zgłoszeń wyłoniony zostanie główny zwycięzca, który otrzyma kluczyki do Toyoty Auris Hybrid.
Konkurs reklamowany komunikowany jest poprzez spot „Pora na Koral”, w którym, tak jak w ubiegłym roku, główne role grają pełni pozytywnej energii, roześmiani młodzi ludzie. - Kampania skierowana jest głównie do nastolatków, dlatego postawiliśmy na młodzieżowy język i środki wyrazu. Wśród nagród są m.in konsole PlayStation 4, smartfony i kijki do selfie, czyli sprzęt, o którym marzy każdy nastolatek – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor Działu Marketingu P.P.L Koral. W tym roku nasza strategia komunikacji stawia silny nacisk na Internet i serwisy społecznościowe. Będziemy tam, gdzie nasi młodzi konsumenci – dodaje Gąsiorowski.