Konkursy i loterie

Jurajska napełnia bliskością - kampania 360 dla „Jurajska Junior ABC"

Poniedziałek, 07 marca 2016
Jurajska Sp. z o.o. realizuje wiosną 2016 kampanię medialną dla naturalnej wody mineralnej "Jurajska Junior ABC".
Osią kampanii jest fotokonkurs "Jurajska napełnia bliskością" prowadzony na platformie www.jurajskajunior.pl, w którym można wygrać m.in. 3 rodzinne weekendy na Jurze oraz 500 plecaków z niespodziankami. Konkurs potrwa cały marzec, a ogłoszenie laureatów głównych nagród konkursu zostanie opublikowanie na stronie internetowej oraz w majowym wydaniu magazynu TVP ABC.

Działanie reklamowe zaplanowano na telewizyjnym kanale TVP ABC, w magazynie "TVP ABC" należącym do wydawnictwa Edipresse oraz w interentowych portalach kobiecych i parentingowych. Promocję uzupełnią działania marketingu handlowego skierowane do placówek detalicznych dystrybuujących Jurajską Junior oraz kampania PR.



źródło: jurajska.pl


tagi: Jurajska , kampania , Jurajska Junior ABC , woda , konkurs ,