Oprócz podstawowego pakietu szkoleń takich jak zdobywanie zaufania klientów, poznawanie ich potrzeb, skuteczne prezentowanie ofert handlowych i odpieranie obiekcji klientów, istota zarządzania – funkcje i role menadżera, delegowanie zadań i uprawnień, rozwój i motywowanie pracowników GK Specjał przygotował również prawdziwą gratkę dla swoich franczyzobiorców: profesjonalny film prezentujący merchandising stoiska mięsno-wędliniarskiego.
Podczas oglądania tego materiału uczestnik uzyskuje informacje dot. właściwej obróbki mięsa drobiowego, wieprzowego i wołowego, zastosowania tych mięs oraz właściwego ułożenia lady mięsno-wędliniarskiej. Jest to kompletny instruktarz, który pomoże zaplanować stoisko i prowadzić je tak, aby przynosiło możliwie jak największe zyski oraz żeby klienci chcieli wracać do naszych sklepów.
Uniwersytet cieszy się sporym zainteresowaniem ze strony franczyzobiorców - zarejestrowanych zostało już blisko 600 sklepów i z pewnością w krótce dołączą do nich kolejni franczyzobiorcy świadomi konieczności podnoszenia kompetencji swoich i swoich pracowników.
www.upspecjal.pl źródło: specjal.com.pl