Grześki startują z kolejną odsłoną aktywności opartych na haśle „Dziecku odmówisz?”. 1 marca rusza ogólnopolska loteria promocyjna marki, w której codziennie przez dwa miesiące do wygrania będą atrakcyjne nagrody o łącznej wartości prawie 450 tysięcy złotych. Na wielbicieli chrupiących wafelków czeka: 61 wyjazdów do parku rozrywki w Niemczech, 61 kamer GoPro Hero i 6 100 biletów do Multikina.
Promocją objęte są miliony wafelków marki Grześki w specjalnych opakowaniach, zawierających kod loteryjny. Aby wziąć udział w akcji należy dokonać zakupu produktu loteryjnego oraz zarejestrować kod z opakowania na stronie
www.dzieckuodmowisz.pl.
Loteria „Dziecku odmówisz?” uzyska silne wsparcie reklamowe. Działania obejmą: telewizję, Internet, prasę branżową oraz kina sieci Multikino. Kampania TV będzie prowadzona w największych, ogólnopolskich stacjach: TVP, TVN, Polsat i stacjach tematycznych. Działania w Internecie obejmą kampanię odsłonową oraz serwisy YouTube, VoD, Facebook i Instagram. Grześki otrzymają także pełne wsparcie handlowe w punktach sprzedaży (materiały POSM, ekspozycje, bilbordy).
Strategię i kreację przygotowała agencja Just, za działania w kanale digital i mediach społecznościowych odpowiada agencja Gong. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Universal McCann. Za produkcję odpowiedzialny jest dom produkcyjny Film Produkcja. Kampania potrwa do końca kwietnia.