Z rynku FMCG

Międzynarodowe Targi Słodyczy ISM w Kolonii

Poniedziałek, 22 lutego 2016
Trwające 4 dni, Targi Słodyczy ISM w Kolonii to jedno z największych tego typu wydarzeń zarówno w Europie, jak i na świecie. Każdego roku odwiedza je prawie 37 tysięcy osób, by przyjrzeć się produktom ponad 1500 wystawców. Jakie profity zyskują firmy, które pojawiają na takich wydarzeniach, opowiada lider zespołu sprzedażowego firmy Dan Cake Polonia, Jacek Maciejowski.
Targi ISM w Kolonii są bardzo ważnym wydarzeniem dla całej branży piekarniczej i cukierniczej. Każdego roku swoje produkty prezentują liderzy segmentu z całego świata, w tym również z Polski.

„Co roku staramy się prezentować nowości i także w tym pokazujemy coś zupełnie nowego. Niedawno zakończona inwestycja w linię do produkcji ciast drożdżowych zbiegła się w czasie z targami w Kolonii. W tym roku pokazujemy nie tylko nasze flagowe produkty, tj. ciasta pakowane, półprodukty, bułki mleczne i muffinki, ale przede wszystkim ciasta drożdżowe w trzech wersjach smakowych i naszą mini brioche. Tym samym poza produktami o przedłużonym terminie przydatności rozwijamy linię produktów świeżych, o domowym i tradycyjnym charakterze.” komentuje Jacek Maciejowski.

Warto dodać, że Grupa Dan Cake ze swoimi oddziałami w Polsce, Danii i Niemczech to jeden z liderów produkcji piekarniczej w Europie. Dostarcza produkty do sieci handlowych, dystrybutorów, rynku HoReCa, klientów z sektora B2B i wielu innych. Dlatego, dla reprezentantów tych kanałów, sprzedaży odwiedziny stoiska Dan Cake to obowiązkowy punkt wizyty na targach.

„W tym roku zdecydowaliśmy się na realizację nowego projektu stoiska, którego aranżacja i wizualizacja ściśle wpisują się w trendy panujące na rynku piekarniczym. Od wielu lat firma łączy tradycje piekarnicze z nowoczesnymi technologiami, a my chcemy jak najdobitniej to pokazywać.” wyjaśnia Maciejowski.

Spotkanie setek producentów z branży to okazja, aby przyjrzeć się trendom widocznym na rynku słodyczy. Świeże wyroby piekarnicze to produkty wiodące prym na rynku.

„Klienci szukają produktów z tzw. „krótką etykietą”, bez konserwantów, sztucznych barwników i aromatów. Nasze produkty posiadają właśnie te cechy. Klienci oczekują od nas przede wszystkim nowości, które sprawią, że ich oferta będzie bardziej konkurencyjna. Staramy się kultywować tradycje piekarnicze i prezentować na nowo popularne produkty. Tak jest też w przypadku naszych ciast drożdżowych. Doskonale wszystkim znane, a jednak unikatowe w smaku dzięki wyjątkowej recepturze. Ponad to, nasi koledzy z Danii rozwijają linię produktów do wypieku w sklepowych piekarniach, a są to muffinki i ciasta wypiekane na blasze. Ten trend rozwija się dość dynamicznie w Polsce i myślę, że niebawem będziemy  stanie zaprezentować Klientom gotowe rozwiązania.” mówi Jacek Maciejowski.

Targi ISM są okazją do nawiązania nowych kontaktów i spotkania z Klientami z Europy i ze świata. Cieszą się stałym zainteresowaniem kupców sieci handlowych i osób z branży. Są czasem wytężonej pracy dla wystawców. To również doskonała inwestycja w promocję firm oraz poszczególnych produktów branży piekarniczej i cukierniczej.


tagi: Dan Cake Polonia , Międzynarodowe Targi Słodyczy , ISM , Kolonia ,