Wiadomości

Nagrody dla Hochland Polska w rankingu „Najlepszy produkt 2016 – Wybór Konsumentów”.

Środa, 17 lutego 2016
Produkty firmy Hochland Polska zdobyły dwie nagrody w 5. edycji ogólnopolskiego badania „NAJLEPSZY PRODUKT 2016 – Wybór Konsumentów”. Nowe plastry topione Hochland, zwyciężyły w kategorii „SERY” uzyskując I miejsce i ZŁOTY MEDAL, a rodzina serów Almette z polskiego mleka zwyciężyła w kategorii „SERY TWAROGOWE” uzyskując także I miejsce i ZŁOTY MEDAL.
Przyznane nagrody to duże wyróżnienie, obie nagrody są uznaniem działań rynkowych prowadzonych w ubiegłym roku. W kwietniu ubiegłego roku Hochland Polska wprowadził na rynek swój kultowy produkt – sery topione Hochland w plastrach – w nowej recepturze i nowych opakowaniach! Z kolei w sierpniu ubiegłego roku na rynku pojawiły się opakowania Almette w zupełnie nowej szacie graficznej, która komunikuje "polskie mleko i naturalne składniki”.

Nagrody i wyróżnienia zdobywane przez produkty z oferty Hochland  są potwierdzeniem ich wysokiej jakości, docenianej przez konsumentów. Firma wykorzystuje sprawdzone surowce pozyskiwane w ramach współpracy z dostawcami, a produkcja odbywa się zgodnie z wymaganiami uznanych międzynarodowych standardów potwierdzonych certyfikatem IFS (International Food Standard) oraz certyfikatem BRC (British Retail Consortium). Certyfikaty jakościowe potwierdzają, że zakłady Hochland Polska funkcjonują w sposób gwarantujący odpowiedni poziom jakości i bezpieczeństwo produktów, nie pozwalają też zapomnieć o ciągłym doskonaleniu. Hochland Polska dba o dostarczanie klientom produktów o wysokich walorach smakowych, pozwalających komponować codzienny jadłospis w zdrowy i zbilansowany sposób.

„Dbałość o jakość naszych produktów zaczyna się od surowców i opakowań jakie stosujemy, poprzez proces produkcji, magazynowania, transportu, aż do dostarczenia produktu do rąk konsumenta.” – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Podstawa to tzw. Dobre Praktyki Produkcyjne (GMP) czyli zbiór podstawowych zasad nastawionych na higienę produkcji i zapobieganie wytwarzaniu produktów niespełniających wymagań jakościowych, ale także zmienności cech produktów. Kolejny element to system HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Point - System Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli), mający na celu zapewnienie bezpieczeństwa zdrowotnego żywności poprzez panowanie nad zagrożeniami z punktu widzenia jej jakości zdrowotnej, na wszystkich etapach produkcji i dystrybucji żywności. Powtarzalna jakość i bezpieczeństwo naszych produktów oznacza, że konsumenci ufają Hochland Polska. Najważniejsze jest czy konsument kupi po raz drugi produkt.


Przedmiotem 5. edycji ogólnopolskiego badania „NAJLEPSZY PRODUKT 2016 – Wybór Konsumentów” było aż 332 nowości (spożywczych, chemicznych i kosmetycznych) wprowadzonych do dystrybucji między 1 września 2014 a 1 września 2015 roku w ramach 58 kategorii FMCG. Celem badania było zidentyfikowanie, które nowe produkty FMCG zasługują na miano najlepszych. Zwycięzców wybrali konsumenci ankietowani przez instytut GfK Polonia. Badanie zostało przeprowadzone metodą CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) z wykorzystaniem GfK Access Panelu. Zastosowano w nim reprezentatywną próbę N=1000 respondentów (losowo-kwotową), uwzględniającą rzeczywistą populację Polaków w wieku 18-65 lat. Głos zabrali konsumenci, którzy decydują lub istotnie współdecydują o zakupach dla swojego gospodarstwa domowego, oraz używają objęte badaniem kategorie produktowe.



tagi: Hochland Polska , nagroda , ranking , Najlepszy produkt 2016 , Wybór Konsumentów ,