Z rynku FMCG

Nowe rodzinne logo

Wtorek, 16 lutego 2016 HURT & DETAL Nr 02/120. Luty 2016
Od 1 stycznia 2016 roku Mokate ma nowe logo, którego częścią jest sformułowanie „A Family Business”. Podkreślanie „rodzinności” firmy Mokate jest jak najbardziej uprawnione – wszak tradycje biznesowe rodziny Mokryszów sięgają roku 1900. Wtedy to Josef Mokryš założył sklep kolonialny w miejscowości Dobra na terenie dzisiejszych Czech. Już wtedy w ofercie znalazła się kawa i herbata.
Obecnie Grupa Mokate składa się z dziewięciu przedsiębiorstw, działających w Polsce i krajach Europy Środkowej. Grupa eksportuje swoje produkty do prawie wszystkich krajów na świecie.

„Firmy rodzinne mają swoją specyfikę, wnoszą też do świata biznesu szczególnie cenne wartości. W takich firmach planuje się tak, jak w rodzinie – w skali pokoleń, a nie roku finansowego. Decyzje podejmuje się mając na uwadze dobro rodziny – własnej, ale i również rodzin pracowników. To ogromna odpowiedzialność” – mówi Sylwia Mokrysz z zarządu Mokate.


tagi: Mokate , logo , A Family Business ,