Kikkoman – światowy lider na rynku sosów sojowych, chcąc zainspirować konsumentów do stosowania swoich produktów w codziennej kuchni oraz odkrywania nowych kulinarnych doznań, przygotował specjalny konkurs – „Dodaj życiu smaku”. Producent zachęca przy jego pomocy do częstszego sięgania po sosy sojowe Kikkoman, bliższego poznania marki oraz eksperymentowania z nowymi smakami.
Konkurs „Dodaj życiu smaku” rozpoczął się 1 lutego i trwa do 27 marca 2016 r. Zasady udziału w zabawie są proste. Wystarczy odwiedzić stronę internetową producenta japońskich sosów sojowych
www.kikkoman.pl, wejść na sekcję poświęconą konkursowi i odpowiedzieć na kilka pytań. Spośród nadesłanych zgłoszeń, jury konkursu wybierze najciekawsze odpowiedzi. Każdy kto weźmie udział w konkursie ma szansę na wygranie 1 z 3 nagród głównych, a są to: Thermomix, wielofunkcyjny robot kuchenny Kenwood i blender kielichowy Philips oraz 1 ze 100 zestawów sosów sojowych Kikkoman.
Konkurs zorganizowany przez markę Kikkoman jest elementem ogólnopolskiej kampanii promocyjnej, która ma na celu wsparcie sprzedaży, wzmocnienie wizerunku marki i dotarcie do nowych konsumentów. Komunikacja konkursu zostanie wsparta dodatkową kampanią reklamową w Internecie oraz materiałami POS w wybranych sieciach handlowych, w tym m.in. plakatami i ulotkami dedykowanymi całej akcji.
Szczegółowe informacje dotyczące konkursu znajdują się na stronie internetowej –
www.kikkoman.pl.
Kikkoman jest producentem najpopularniejszych sosów sojowych na świecie. Produkty Kikkoman nie zawierają żadnych sztucznych dodatków. Stanowią uniwersalną przyprawę do dań zarówno kuchni europejskiej, jak i azjatyckiej. Ich największe zalety to: naturalność – produkowane są wyłącznie z 4 składników: wody, soi, pszenicy i soli, oraz możliwość szerokiego zastosowania.