„Słodka Rozgrzewka” – to zimowy konkurs dla konsumentów promujący Słodką Chwilę Dr. Oetkera – najpopularniejsze desery jednoporcjowe rozpoczyna się 25 stycznia 2016 r. i potrwa do 6 marca 2016 r.
Wystarczy tylko kupić dowolne produkty Słodka Chwila za minimum 8 złotych (na jednym paragonie), zarejestrować na stronie www.słodkarozgrzewka.pl: dane, paragon i napisać „Jak Ciebie rozgrzewa Słodka Chwila?”. Jury nagrodzi najciekawsze odpowiedzi. Do wygrania w konkursie jest, aż
5000 kubków Słodka Chwila w zimowych sweterkach (5 x 1000 kubków):
Etap I – od 25.01-07.02.2016
Etap II – od 08.02-14.02.2016
Etap III – od 15.02-21.02.2016
Etap IV – od 22.02-28.02.2016
Etap V – od 29.02-06.03.2016
Szczegóły i regulamin konkursu dostępne są na stronie
www.słodkarozgrzewka.pl Informacje dodatkowe:Konkurs wspierany jest reklamą telewizyjną, która informuje o konkursie i rozgrzewającej serii kisieli Słodka Chwila. Emisje reklamy będą miały miejsce zarówno w szeroko zasięgowych stacjach (TVN, Polsat) jak i stacjach tematycznych dopasowanych do grupy docelowej. Działania w Internecie wspierające konkurs i Słodką Chwilę obejmą spoty reklamowe na VOD, reklamy odsłonowe oraz działania w mediach społecznościowych.
Za kreację spotu promocyjnego i organizację konkursu odpowiada GPD Agency, a planowaniem i zakupem mediów do kampanii zajmuje się dom mediowy Media Direction OMD.
Spot reklamowy można zobaczyć na kanale YouTube Słodka Chwila pod adresem:
https://youtu.be/7pn8B23togw Słodka Chwila Dr. Oetkera zaprasza do zimowej zabawy.