Carrefour MOVA to najmłodsza telefonia wirtualna w Polsce, która w ciągu kilku miesięcy stała się jednym z liderów rynku. Nowy serwis internetowy sieci dostępny jest pod adresem http://www.carrefourmova.pl/.
„Każdego dnia zyskujemy nowych użytkowników, którzy na stronie internetowej szukają informacji o naszych promocjach, darmowych minutach za zakupy i sposobach na doładowanie konta. Dostęp do tych informacji jest znacznie ułatwiony na naszej nowej stronie i taki był główny cel wprowadzonych zmian" - mówi Katarzyna Pawłowska, odpowiedzialna za marketing Carrefour MOVA.
W trakcie opracowywania nowego układu i funkcjonalności strony internetowej wykorzystane zostały nowoczesne narzędzia projektowe, dzięki którym spełnia ona aktualne standardy pisania i przesyłu stron internetowych - W3C. W najbliższym czasie, użytkownicy serwisu www.carrefoumova.pl, będą mogli także korzystać z nowych narzędzi, jak np. kalkulator taryfowy.
Carrefour Mova to wirtualna telefonia komórkowa o ogólnopolskim zasięgu przygotowana specjalnie dla klientów sklepów sieci Carrefour. Główną przewagą Carrefour Mova nad konkurencyjną jest możliwość otrzymywania do 60 minut miesięcznie na rozmowy w zamian za zakupy w sieci sklepów Carrefour. Carrefour Mova oferuje jedną z najniższych stawek połączeń w Polsce (49 gr. za minutę, 20 gr. za SMS).
Carrefour Mova dostępna jest na rynku telefonii komórkowej od 9 kwietnia 2008. Carrefour Polska, jako pierwsza wśród sieci wielkiej dystrybucji dołączyła do grona operatorów wirtualnych w Polsce. Nowa usługa jest dostępna we wszystkich hipermarketach Carrefour i supermarketach Carrefour Express.
tagi: Carrefour Mova , Mova ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...